Opdracht 6: De beruchte Paintballopdracht

Gestart door Sjors, september 11, 2004, 21:42:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjors

We hebben een paintballopdracht. De grote winnaar wint een vrijstelling!

Wij maken de partijen, met je tegenstanders moet je overleggen wat je gaat spelen. Je mag msn-spelletjes of spelletjes op spelpunt. Degene die wint gaat door, wil je bewijs maak dan een print screen.

Poule 1
Jos - Elise

Poule 2
Robert - Suzanne

Poule 3
Lianda - Bjorn

Poule 4
Heleen- Joost H

Poule 5
Elise - Suzanne

Poule 6
Lianda - Heleen

Poule 7
Winnaar poule 5 - Winnaar poule 6


LC

We Willen een screenshot als bewijs van een overwinning. Van allebei de partijen willen we een screenshot om vals spelen te voorkomen. Screenshots graag naar het adres: littlecreepie@hotmail.com Via Msn versturen is ook mogelijk.

Hoe maak ik een screenshot?

Naast de F12 zit een knopje maar Print Screen op staat. Druk die knop in aan het einde. Ga naar paint en druk op "Plakken" Opslaan en versturen maar.

Lies

Volgens mij hebben Jos en ik een probleempje, de spellen doen t nie :\

eidm

Mijn msn spelletjes werken niet, en ik heb Joost volgens mij nog nooit online gezien  :-\

Sjors

Citaat van: eidm op september 12, 2004, 18:00:50 PM
Mijn msn spelletjes werken niet, en ik heb Joost volgens mij nog nooit online gezien? :-\

Het hoeven geen msn-spelletjes te zijn en de deadline voor de eerste speelronde is dinsdagmiddag

wicky the viking

wat gebeurt er eigenlijk ???
Als een Poule ( welke dan ook ) z'n deadline niet haalt ?

gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Lies


Sjors

Citaat van: wicky the viking op september 12, 2004, 18:09:20 PM
wat gebeurt er eigenlijk ???
Als een Poule ( welke dan ook ) z'n deadline niet haalt ?

gr.
robert

Dan loten we gewoon door, tenzij iemand in dit topic \egt dat hij/zij de tegenstander niet kon bereiken

Lies

Sjors, weet je nog een spel wat jos en ik kunnen doen? want de msn spellen doen het niet bij mij.

Sjors


li-tje

volgens mij heeft bjorn mij geblokt op msn. Hoe kan ik hem dan bereiken? ???

mailman45

streep voor deze opdracht mijn naam maar door, ik kan morgen niet online zijn, ivm een begrafenis, of pas heel laat (na 18.00 uur ofzo). Omdat ik geen spelbreker wil zijn, kan elise nu verder.
Hier stond een leuke ondertitel...........

eidm

Ik kan joost nergens bereiken, en hij is sinds 2 september niet op het forum geweest, dus ik vraag me af of hij van deze opdracht af weet  :-\

Lies


Sjors