Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Aflevering 8

Gestart door poltergeist, april 22, 2008, 13:50:12 PM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist

Ik heb een nieuw favoriet koppel

...

Het is een koppel dat ik eerder onuitstaanbaar vond

...

Maar goed, de aflevering. Het niveau zat ver onder de grond. Spannend, maar volgens mij zo nep als iets. 22 karaat? Zouden ze dat nu ook meekrijgen bovenop hun 1 euro per dag liftgeld?
De etappe begon met 5 en zou met 3 eindigen. Ook werd duidelijk welke 2 koppels geholpen moesten worden door de productie. Een lift vinden die rechtstreeks naar de eindbestemming moet na 5 minuutjes liften? Ik ben nog niet gek! Zeker niet als de automerken hetzelfde zijn en beide auto's keurig gepoets en blinkend zijn.

Ik erger me steeds meer aan de lach van Sidonia in het beginfilmpje. Ach ja, het is bijna gedaan.

En dat  ????  mag winnen!

Als ik men nieuwe favoriet vertel spoiler ik, en dat mag ik niet meer van Loesje  ;D

hillo

Loes en Jos eruit :( Ik had liever Raymond en Liesbeth of Peter en Veronique zien vertrekken... Maar ach, volgens mij zouden ze niet heel veel meer toevoegen aan de rest van de afleveringen. Ze waren tof, maar niet m'n favoriet :)

Marlinde ;D (en Mark :)) wel

poltergeist

Ik ga vanaf nu voor rousseau mens!

Mollemaarten

ik ga nu voor die ene persoon, die in die mijn een beetje op Indiana Jones leek... :P

poltergeist

Citaat van: Mollemaarten op april 24, 2008, 15:01:11 PM
ik ga nu voor die ene persoon, die in die mijn een beetje op Indiana Jones leek... :P

Da is rousseau mens  ;D

Mollemaarten

Citaat van: poltergeist op april 24, 2008, 16:35:32 PM
Citaat van: Mollemaarten op april 24, 2008, 15:01:11 PM

Da is rousseau mens  ;D

okee... met jouw raadseltjes kan ik altijd precies niks  [omhoog] ... ik vond haar echt heeel erg op indiana jones lijken :P

poltergeist

VS

Ziedaar de verklaring van deze bijnaam. (Ik onthoud geen namen, ik onthoud enkel de bijnamen. Ook bij mol Online spellen ...  :P )

Sjors

Die vergelijking heeft toch wel wat. Misschien moet ik die ook maar gebruiken.

Mollemaarten

tjeempie... dat lijkt idd wel heel erg :o !

Marloes

hillo

1. Marlinde en d'r chick
2. Marion
3. Veronique

ergens ver weg: de rest