Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Wat weet jij van Hot Forum?

Gestart door Sjors, april 24, 2008, 17:31:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Ik kom Maarten even steunen :P

Forum is bijvoegelijk bij Games, dus Games is het hoofdwoord en Games kunnen wel degelijk Online zijn ;) Taalkundig gezien is er dus niks fout aan Online Forumgames  ::) Daarbij is een Forum in feite niets anders dan een verzamelplek om te praten en dingen te doen. Dit kan dus ook Offline zijn! ;D

Win ik nu de award voor meest inhoudelijkste posts? :P

Ulysses

Citaat van: hillo op mei 12, 2008, 20:14:35 PM
Ik kom Maarten even steunen :P

Forum is bijvoegelijk bij Games, dus Games is het hoofdwoord en Games kunnen wel degelijk Online zijn ;) Taalkundig gezien is er dus niks fout aan Online Forumgames  ::) Daarbij is een Forum in feite niets anders dan een verzamelplek om te praten en dingen te doen. Dit kan dus ook Offline zijn! ;D

Win ik nu de award voor meest inhoudelijkste posts? :P

Niet als de vraag over een online forum gaat.. ;D

Helaas dat d'r geen award is voor meest slappe posts, anders maakte je een goede kans.. ;D
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."

hillo

Hier ga je toch echt de fout in Yolanda. Ja, Hot Forum is een online forum, maar wat er besproken wordt, in het geval van Maarten dus Forumgames, hoeft niet online te zijn. Sport is immers ook niet online. Op een Online Forum kan je dus best dingen bespreken die over een Offline Forum ;D

En we zijn weer terug bij inhoudelijk ;D ;D

Ulysses

Citaat van: hillo op mei 12, 2008, 21:15:54 PM
Hier ga je toch echt de fout in Yolanda. Ja, Hot Forum is een online forum, maar wat er besproken wordt, in het geval van Maarten dus Forumgames, hoeft niet online te zijn. Sport is immers ook niet online. Op een Online Forum kan je dus best dingen bespreken die over een Offline Forum ;D

En we zijn weer terug bij inhoudelijk ;D ;D

*Gooit een strijkbout naar Hillo's hoofd*

En we zijn weer terug bij slap.. ;D ;D ;D
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."

hillo

Je zou natuurlijk ook toe kunnen geven dat ik gelijk heb :P

LC

Citaat van: Sjors op april 24, 2008, 19:00:48 PM
LC is nooit administrator geweest, al heeft hij wel veel betekent in de beginperiode van dit forum.

Even nalezen, was geen administrator maar een Global Mod, Hilje ;)

hillo

Lies

LC

Citaat van: hillo op mei 13, 2008, 04:06:20 AM
:o http://www.sjorsvanbaar.nl/forum/index.php?topic=2091.msg74451#msg74451

Dan heb je me voorgelogen :(

Dat was gewoon een typfoutje :P Er bestaat niet eens zoiets als Global Admin :P

hillo

Maar maar daaronder zeg je "ach, jij bent nog Global Mod" dus je had het eerder niet daarover! :P Jij...  >:( Je kostte me punten!

LC

Citaat van: hillo op mei 13, 2008, 21:32:32 PM
Maar maar daaronder zeg je "ach, jij bent nog Global Mod" dus je had het eerder niet daarover! :P Jij...  >:( Je kostte me punten!

Ik neem mijn rol als Mol serieus  [Mollie1]

Mollemaarten

Citaat van: Sjors op mei 11, 2008, 18:56:57 PM
Waar we ons nu voornamelijk richten op Reality-televisie begonnen we met andere doelstellingen.

Waar wilden we ons eerst op gaan richten?

Iedereen mag 1 antwoord inzenden, Dinsdag 19:00 zullen we voor de beste inzending 4 punten geven, de eennabeste 3 punten, etc..

Het is inmiddels al woensdag... dus, waar blijven die puntjes? ;D

Sjors

hillo

Mollemaarten

Tjeetje, wat een discussie moet dat zijn :P ::)