Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 5: De VrijstellingenMan

Gestart door Sjors, mei 06, 2008, 13:01:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jessikip

Ik weet het niet meer.
Van mij komt er in elk geval geen lijstje.
Dat heeft voor mijzelf toch geen zin.

Maar wat gaan we doen?
Loten?
Of niemand een vrijstelling?
-XxX-? Jessikip

Mollemaarten

Citaat van: Jessikip op mei 08, 2008, 11:48:22 AM
Ik weet het niet meer.
Van mij komt er in elk geval geen lijstje.
Dat heeft voor mijzelf toch geen zin.

Maar wat gaan we doen?
Loten?
Of niemand een vrijstelling?

Ik was eerst voor loten. Maar aangezien ik dit toch niet heel eerlijk vind, ga ik maar voor: Niemand een vrijstelling.

poltergeist

Sinds wanneer moeten we HILJE gaan vertrouwen? Dan geef ik men hond nog liever de vrijstelling

En aangezien maarten het ook niet meer ziet zitten:

9-4 = 5

die alle 5 hetzelfde moeten posten.

Yolanda, ik pak de popcorn, doe jij het licht? Loesje kan de home cinema effecten aanzetten.

vieffan

Okee.  Wat willen we nou? loten of stemmen?
Geen van beide is eerlijk. Stemmen is vriendjespolitiek en loten kan heeel makkelijk worden gesaboteerd...
Ik ben er voor dat we sowieso de vrijstellingen weggeven. Dit is eigenlijk makkelijk geld verdienen.
Iedereen die nu zegt laten we geen vrijstelling doen is voor mij een potentiele mol...

Mollemaarten

Citaat van: vieffan op mei 08, 2008, 13:34:08 PM
Okee.  Wat willen we nou? loten of stemmen?
Geen van beide is eerlijk. Stemmen is vriendjespolitiek en loten kan heeel makkelijk worden gesaboteerd...
Ik ben er voor dat we sowieso de vrijstellingen weggeven. Dit is eigenlijk makkelijk geld verdienen.
Iedereen die nu zegt laten we geen vrijstelling doen is voor mij een potentiele mol...

Zo kan je het opvatten, maar ik zie het meer als een manier om alle onenigheid uit de weg te ruimen. Natuurlijk wil ook ik die vrijstelling, maar, ik heb ingezien dat dat onredelijk is tegenover de rest. Mja, als alleen Marloes, Polt, Yo, en Kip mij daarin bijstaan, gaat die vrijstelling er denk toch wel uit. dan wordt het dus een kans van 1/5 of 1/4 dat je eruit vliegt (mocht de mol bij diegenen die geen vrijstelling willen/hebben zitten). Maar het geld is natuurlijk ook een probleem, weetje wat: gewoon geen geld en ook geen vrijstellingen. Maar posten jullie gezellig in het rood.

@Yo, Polt, Marloes, en Kip: zullen wij anders allevijf niemand in het rood posten? Of anders vijf enorm uiteenlopende rijtjes? Dan komt die vrijstelling er ook niet ;) . Alhoewel dit wel ernstig mollengedrag zou worden, als we dat zouden doen ;D

Marloes

Van mij mogen die vrijstellingen er best uit gaan, maar dan wel op een eerlijke manier. Ik vind vriendjespolitiek niet eerlijk.
Zeker niet als de kans voor de andere dat ze eruit gaan ineens minstens 1 vijfde is.

Citaat van: Mollemaarten op mei 08, 2008, 13:52:01 PM
@Yo, Polt, Marloes, en Kip: zullen wij anders allevijf niemand in het rood posten? Of anders vijf enorm uiteenlopende rijtjes? Dan komt die vrijstelling er ook niet ;) . Alhoewel dit wel ernstig mollengedrag zou worden, als we dat zouden doen ;D
Laten we maar gewoon niks posten ;)

vieffan

als we 2 vrijstelling doen ipv 3, dan is de kans kleiner voor de gene zonder vrijstelling dat ie eruit gaat.
En dan loot ik. Dan offer ik mijzelf dus op om geen vrijstelling te krijgen.
Ik ken toch bijna niemand hier en ik zal het eerlijk doen.
Getallen kiezen is niet eerlijk want dan zijn de kansen niet gelijk.
Ik zal bij elke naam met een dobbelsteen gooien. Krijgt die gene 1 of 6 gaat hij door naar de volgende ronde. Uit eindelijk kom ik met 2 namen. Iedereen het daar mee eens?

poltergeist

Jij "kent" niemand hier na zo'n 3 jaar forum? Wees nu eens eerlijk met jezelf he  :P

vieffan

Citaat van: poltergeist op mei 08, 2008, 14:33:40 PM
Jij "kent" niemand hier na zo'n 3 jaar forum? Wees nu eens eerlijk met jezelf he  :P
Ik heb enkel mee gedaan aan de mol online. Ik ken een paar wel qua naam maar ik heb geen band met ze.
En mij boeit het sowieso niet wie er in blijft zitten. Als ik er maar in blijf :P.
Maar goed, dan geen geld in de pot. Maar daar kun je mij dan niet op aankijken.

Jessikip

Citaat van: vieffan op mei 08, 2008, 14:07:16 PM
als we 2 vrijstelling doen ipv 3, dan is de kans kleiner voor de gene zonder vrijstelling dat ie eruit gaat.
En dan loot ik. Dan offer ik mijzelf dus op om geen vrijstelling te krijgen.
Ik ken toch bijna niemand hier en ik zal het eerlijk doen.
Getallen kiezen is niet eerlijk want dan zijn de kansen niet gelijk.
Ik zal bij elke naam met een dobbelsteen gooien. Krijgt die gene 1 of 6 gaat hij door naar de volgende ronde. Uit eindelijk kom ik met 2 namen. Iedereen het daar mee eens?

Er is toch niemand die controleert welke hoeveelheid ogen jij gooit.
Op die dobbelsteen.


Maar we zitten nu wel met het probleem dat er al namen in het rood staan.
Als wij niks doen krijgen die mensen een vrijstelling.
-XxX-? Jessikip

vieffan

Nee toch? Het moet door minstens 5 mensen worden goed gekeurt.

Heeft er iemand een filmcamera. dan kan die het dobbelen filmen. Ik heb er geen, maar als iemand anders er een heeft kan die het doen. Het filmen etc. En dan kan die zelf ook mee doen...

Ulysses

Ik vond Juud d'r aanbod wel fair eigenlijk..

En idd, het telt pas als 5 mensen het zeggen..
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Jessikip

Ow sorry dat was ik eventjes vergeten.
-XxX-? Jessikip

poltergeist

Gaan we dit topic nu onderhand al nomineren voor "leukste topic 2008" ?

Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."