Opdracht 5: De VrijstellingenMan

Gestart door Sjors, mei 06, 2008, 13:01:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ulysses

Citaat van: Jessikip op mei 07, 2008, 20:19:08 PM
Ik vind het sowieso een rare actie.
Dingen in rood plaatsten zonder te overleggen.

Mee eens, en we mazzellen met Sjors, want normaal is het altijd de (al dan niet ongeschreven) regel geweest dat het eerste in het rood gewoon telt.. (De mensen van Karenmol weten nog wel wat voor leuke dingen dat oplevert.. ;D)

Neemt niet weg dat ik alsnog niet zit te wachten met op een 1/5 of 1/6 afval kans, omdat ik 'niet populair genoeg' ben.. :-X


@Mathindinges:
Mag wel zo zijn, maar je brengt het alsof wij de egoïstische mensen zijn die dat deden.. >:(
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Lennart

5 punten: Vieffan
3 punten: Mollemaarten
1 punt: Mathidinkske

CiteerMollemaarten: 6
Lennart: 5
Vieffan: 5
Marloes: 1
Mathidinkske: 1
Jessikip: 0
Yolanda: 0
Mario: 0
Evelien: 0
Is that you in the button's box, making all that noise?

Mollemaarten

5 Punten: Vieffan
3 Punten: Yolanda
1 Punt: Mathidinkske

Citeer
Vieffan: 10
Mollemaarten: 6
Lennart: 5
Yolanda: 3
Mathidinkske: 2
Marloes: 1
Jessikip: 0
Mario: 0
Evelien: 0

Mathidinkske

Citaat van: Ulysses op mei 07, 2008, 20:36:41 PM
@Mathindinges:
Mag wel zo zijn, maar je brengt het alsof wij de egoïstische mensen zijn die dat deden.. >:(
Als dit zo overkomt, bied ik mijn excuses aan. Ik bedoelde het niet zo...

Wie zijn de weerwolven?

Ulysses

Citaat van: Mathidinkske op mei 07, 2008, 20:53:29 PM
Citaat van: Ulysses op mei 07, 2008, 20:36:41 PM
@Mathindinges:
Mag wel zo zijn, maar je brengt het alsof wij de egoïstische mensen zijn die dat deden.. >:(
Als dit zo overkomt, bied ik mijn excuses aan. Ik bedoelde het niet zo...

Excuses aanvaard :)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


vieffan

Voordat ik stem wil ik ff opmerken dat ik het best logisch vind dat mensen zichzelf op nummer 1 zetten. Je wilt immers zelf graag door naar de volgende 'aflevering'. Maar het is wel handiger om te doen dat je niet op jezelf mag stemmen.
Maar goed mijn stemmen:

5 punten - Marloes
3 punten - Lennart
1 punt - Mollemaarten

Citeer
Vieffan: 10
Lennart: 8
Mollemaarten: 7
Marloes: 6
Yolanda: 3
Mathidinkske: 2
Jessikip: 0
Mario: 0
Evelien: 0


Lennart

Alleen Evelien en Jessica moeten hun lijstje dan nog doen. Yolanda, Polt en Loesje zijn niet voor een vrijstelling, dus eigenlijk zouden we hun wens moeten eren en niet op hen stemmen voor een vrijstelling?
Is that you in the button's box, making all that noise?

Juudith

Ik wil best ff met jullie loten hoor. geweldige discussie dit. ;D
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Lennart

Volgens mij, als Jessica en Evelien stemmen, blijft de uitslag grotendeels hetzelfde, tenzij ze beiden massaal op Mathidinkse stemmen?

Wat dachten jullie ervan om mij, Vieffan en Mollemaarten de vrijstelling te geven, en dat wij drieën dan beloven om aan de twee die met ons meegaan door in het rood te posten (wie het eerst komt, het eerst maalt?) in volle vertrouwen en eerlijkheid ons mogen ondervragen over mollenstreken, verdenkingen, etc. voor 15 minuten? Lijkt me een goede deal :)
Is that you in the button's box, making all that noise?

Ulysses

Citaat van: Lennart op mei 07, 2008, 22:59:34 PM
Alleen Evelien en Jessica moeten hun lijstje dan nog doen. Yolanda, Polt en Loesje zijn niet voor een vrijstelling, dus eigenlijk zouden we hun wens moeten eren en niet op hen stemmen voor een vrijstelling?

CiteerVolgens mij, als Jessica en Evelien stemmen, blijft de uitslag grotendeels hetzelfde, tenzij ze beiden massaal op Mathidinkse stemmen?

Wat dachten jullie ervan om mij, Vieffan en Mollemaarten de vrijstelling te geven, en dat wij drieën dan beloven om aan de twee die met ons meegaan door in het rood te posten (wie het eerst komt, het eerst maalt?) in volle vertrouwen en eerlijkheid ons mogen ondervragen over mollenstreken, verdenkingen, etc. voor 15 minuten? Lijkt me een goede deal


HO EFFE!

Wij zijn net zo min tegen een vrijstelling als jullie, alleen zijn we tegen dat het niet eerlijk gaat! Sowieso is de afval kans voor de overblijvers 1/5 en los daarvan, is het een populariteitsstrijd..

Je speelt het wel heel sneaky, wij zijn spontaan tegen vrijstelling en dus maar niet op ons stemmen (kans op jou groter), nu kom je op het laatste moment ook weer in ene met 3 vrijstellingen aan, terwijl het je toch om het geld ging?? en tot slot ga je nog ff mensen omkopen ook!

Sorry hoor, maar ik vind dit gewoon vuil spel en dat ik de reden dat ik deze opdracht pas! >:(
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Juudith

Ik heb 2 nummers in mijn hoofd. :) Dus als iedereen ff een nummer zegt :P
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

Citaat van: Juudith op mei 07, 2008, 23:02:40 PM
Ik wil best ff met jullie loten hoor. geweldige discussie dit. ;D

Geweldig dit ja :P en ik wil ook bij het loten zijn! :o Juud en mij kan je vertrouwen! :P

:o We zijn nu collega ex-mollen van elkaar ;D

Marloes

Citaat van: Ulysses op mei 07, 2008, 23:52:26 PM
Citaat van: Lennart op mei 07, 2008, 22:59:34 PM
Alleen Evelien en Jessica moeten hun lijstje dan nog doen. Yolanda, Polt en Loesje zijn niet voor een vrijstelling, dus eigenlijk zouden we hun wens moeten eren en niet op hen stemmen voor een vrijstelling?

CiteerVolgens mij, als Jessica en Evelien stemmen, blijft de uitslag grotendeels hetzelfde, tenzij ze beiden massaal op Mathidinkse stemmen?

Wat dachten jullie ervan om mij, Vieffan en Mollemaarten de vrijstelling te geven, en dat wij drieën dan beloven om aan de twee die met ons meegaan door in het rood te posten (wie het eerst komt, het eerst maalt?) in volle vertrouwen en eerlijkheid ons mogen ondervragen over mollenstreken, verdenkingen, etc. voor 15 minuten? Lijkt me een goede deal


HO EFFE!

Wij zijn net zo min tegen een vrijstelling als jullie, alleen zijn we tegen dat het niet eerlijk gaat! Sowieso is de afval kans voor de overblijvers 1/5 en los daarvan, is het een populariteitsstrijd..

Je speelt het wel heel sneaky, wij zijn spontaan tegen vrijstelling en dus maar niet op ons stemmen (kans op jou groter), nu kom je op het laatste moment ook weer in ene met 3 vrijstellingen aan, terwijl het je toch om het geld ging?? en tot slot ga je nog ff mensen omkopen ook!

Sorry hoor, maar ik vind dit gewoon vuil spel en dat ik de reden dat ik deze opdracht pas! >:(
Idd, ik ben het volledig met Yol eens >:(

Citaat van: Juudith op mei 08, 2008, 01:37:40 AM
Ik heb 2 nummers in mijn hoofd. :) Dus als iedereen ff een nummer zegt :P
8

Ulysses

Citaat van: hillo op mei 08, 2008, 03:31:48 AM
Citaat van: Juudith op mei 07, 2008, 23:02:40 PM
Ik wil best ff met jullie loten hoor. geweldige discussie dit. ;D

Geweldig dit ja :P en ik wil ook bij het loten zijn! :o Juud en mij kan je vertrouwen! :P ;D ;D ;D ;D

:o We zijn nu collega ex-mollen van elkaar ;D


Citaat van: Juudith op mei 08, 2008, 01:37:40 AM
Ik heb 2 nummers in mijn hoofd. :) Dus als iedereen ff een nummer zegt :P

1
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Mollemaarten

Citaat van: Juudith op mei 08, 2008, 01:37:40 AM
Ik heb 2 nummers in mijn hoofd. :) Dus als iedereen ff een nummer zegt :P

Nummers onder de wat? de 10, de 20, de 135,5? zegt u t maar ;)

en trouwens, ik ben het eigenlijk wel met Lennart eens, en dat is echt niet alleen omdat ik dan zo'n vrijstelling krijg. Je hebt er namelijk sowieso wat aan om mensen te mogen ondervragen, en daarbij, Yo heeft die vrijstelling toch niet nodig :P . Maargoed, dan doen we geen vrijstellingen, is voor mij ook goed hoor! Maar dan wil ik wel, dat we ons voor de volgende opdracht 200% inzetten, en niet gaan lopen slonzen. En nee, jij ook niet molletje ;D . Is het dan zo goed?