Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Aflevering 11

Gestart door poltergeist, mei 12, 2008, 23:02:36 PM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist

Een ding is zeker, op het einde zijn we allemaal mensen.

Of we nu geobsedeerd zijn door de tijd, onze eigen partner haten of gewoon doen alsof het ons allemaal niets kan schelen. Op het einde telt alleen de emotie. Want als het over is is het over.

De tijd heeft geen zin meer
Vriendschappen worden gesloten
Of men heeft erkenning voor wat men meemaakte.

Natuurlijk geld maar 1 uitspraak. Voor 2 koppels gaat het onverbiddelijk verder. In het grimmige Caracas (of zoiets :p)

Volgende week start de finale, iets waar Hilje al dagen naar uitkijkt.
Maar in oorlog en liefde is alles toegestaan, en niet alleen de koppels maar ook bepaalde forummers hier weten dat goed genoeg.

Mathidinkske

Tegelijk een joepi en een jammer. Marion en Dominque eruit, maar Mark en Marlinde er in. (ps: Joepi => M&M // Jammer => M&D)
Peter en Veronique verdienden het gewoon ;D

Wel leuk dat er eens een complotje kwam XD

Wie zijn de weerwolven?

Marloes

Yes, ik ben blij met het resultaat ;D
Had ook gehoop dat de finale tussen hun zou gaan.(Ofja, van de overige drie koppels dan) Ik vond Marion en Dominique voort een beetje te veel zeuren over elkaar, dus ik ben wel blij met dit resultaat :)
Op naar de Finale! ;D

hillo

De twee koppels waar ik van begin af aan van verwachtte dat ze in de finale zouden komen, komen er ook in :) Jammer van Marion, was een leuke kandidaat, al had ik in deze aflevering opeens zoiets van ... Hmm, Dominique heeft misschien wel gelijk over dat gestress van haar, snap best dat iemand daar flinke moeite mee kan hebben enzo :P maarja, ze was wel tof ;)

Marlinde in de finale ;D Mijn favoriete koppel speelt altijd de finale :o

WIDMJokertje

Citaat van: hillo op mei 15, 2008, 03:06:45 AM
De twee koppels waar ik van begin af aan van verwachtte dat ze in de finale zouden komen, komen er ook in :)

Same here!  [jumpiej] ;D
Terug van geweest, ofzo?

Mathidinkske

Citaat van: WIDMJokertje op mei 16, 2008, 18:58:43 PM
Citaat van: hillo op mei 15, 2008, 03:06:45 AM
De twee koppels waar ik van begin af aan van verwachtte dat ze in de finale zouden komen, komen er ook in :)

Same here!  [jumpiej] ;D
Helemaal mijn idee ;D

Wie zijn de weerwolven?