Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Forummeeting

Gestart door mailman45, september 13, 2004, 23:07:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

Forummeeting?

Ja!
11 (84.6%)
Nee, omdat...
2 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 13

Luc

Gezien er al zoveel aanmeldingen zijn heb ik de poll even aangepast... Heb je nog andere ideeen? Laat even weten, dan kan ik de poll aanvullen!

SpydeR

Citaat van: djwimmy op juli 10, 2006, 09:07:04 AM
ja goed idee van af flakkee zit je zo in r,dam dan mot je ff vdr kijken met de trein mot je nog eerst een stukie met de metro nar centraal en neem je de trein die bij leiden uitkomt

als et mogelijk is kom ik

of het nix is dat duurt al minstens een uur voordat je op het station bent en dan naar leiden.
maar goed met de auto duurt het ook wel ff
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

li-tje

Citaat van: SpydeR op juli 14, 2006, 15:54:45 PM
Citaat van: djwimmy op juli 10, 2006, 09:07:04 AM
ja goed idee van af flakkee zit je zo in r,dam dan mot je ff vdr kijken met de trein mot je nog eerst een stukie met de metro nar centraal en neem je de trein die bij leiden uitkomt

als et mogelijk is kom ik

of het nix is dat duurt al minstens een uur voordat je op het station bent en dan naar leiden.
maar goed met de auto duurt het ook wel ff
jah, tduurt wel ff, mar als jij iemand weet die ons met de auto wil brengen is da natuurlijk wel veel beter:P Maar ik denk niet dat het lukt;) Duzz dan kunnen we gwoon t best met de trein en bus gaan, mar als we t dan s middags doen hoeven wij nie zo vroeg weg:P:P

SpydeR

en zijn we dus laat thuis :P
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

li-tje

liever laat thuis als vroeg uit mijn bed:P:P Anders ben k zo sago als wat ;)

hillo

degene die op Anders, namelijk... heeft gestemd, wil die ff zeggen WAT dan ;)

Marloes

Oo ja,, dat had ik gedaan :P :P
Maarja,, uhm,, ik zeg eindhoven :)

hillo

er zijn al 11 aanmeldingen! :o Dat gaat echt hardstikke goed jongens! Wordt vast erg gezellig ;)
vandaag zal ik t er met Luc over hebben als ik m zie en ik zal iedereen op de hoogte houden ;D

Luc

Voorlopig houden we het op Leiden. Nu is het wel van belang dat we een tijdstip gaan prikken met zn allen, als dat is gedaan kunnen we gaan kijken naar een activiteit of iets dergelijks.

Het lijkt me duidelijk, dat de meeting op een zaterdag word gehouden. Dan is het weekend, en kan je laat naar bed ;) Is wel zo makkelijk lijkt me.

Lies

nou vind wel zielig voor me zelf ik moet zo'n 3.5 uur reizen :( :P

Luc

Citaat van: Elfje99 op juli 25, 2006, 15:43:27 PM
nou vind wel zielig voor me zelf ik moet zo'n 3.5 uur reizen :( :P
:o das wel heel veel :| :P

hillo

 :o ik vind het ook heel zielig voor iedereen :| maar ik hoef maar 10 minuutjes ofzo :P

Herdervriend

Ik wil graag een forummeeting in gouda, saikano woont er ook dus. al 2 mensen.

Luc

Saikano heeft zichzelf niet eens opgegeven.

Sjors

Citaat van: Chattingforum op juli 25, 2006, 16:53:57 PM
Ik wil graag een forummeeting in gouda, saikano woont er ook dus. al 2 mensen.

daar heb ik al eens een emeting gehad, tijd voor wat anders