Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Forummeeting

Gestart door mailman45, september 13, 2004, 23:07:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

Forummeeting?

Ja!
11 (84.6%)
Nee, omdat...
2 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 13

Lies

het is ook het idee, dat je nu nog maar een dag lid bent

levi123

ja en maar ik ben lid ach weet je wat laat maar zitten met die meeting ik wou alleen vrienden maken maar ja dan sterf ik wel zonder vrienden
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

hillo

ok, tinuzzz heeft dus toch gelijk.. werk elise, krijgen we van dit lid :P lekker veel verwijderen kunnen we weer!

Luc

Ben ik even blij dat ik dat taakje niet heb gekregen :P

hillo

Ach, t houdt je bezig ;)

SpydeR

Citaat van: levi123 op augustus 02, 2006, 17:23:12 PM
ja en maar ik ben lid ach weet je wat laat maar zitten met die meeting ik wou alleen vrienden maken maar ja dan sterf ik wel zonder vrienden

ik geef je 1 tip...

ga niet negatief lopen praten over jezelf daar help je jezelf op dit forum niet egt mee...
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Luc

t ligt een beetje stil hier...

hillo

we moeten maar s wat gaan regelen

li-tje

idd, das een goed idee:P:P

levi123

wanneer is die meeting nou?
My name is Very Fucking Confused;what's your name?

Tinuzzz

Dat is nog niet bekend, zie poll!!
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

SpydeR

1 voordeel.. :P ik kan strx overal met de bus naartoe :D ik heb een abbonnement
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

hillo

September is waarschijnlijk een beetje kortdag, en oktober wordt heel lastig (voor Luc en mij.. aangezien wij het organiseren, moeten we er wel bij zijn natuurlijk :P ) Luc is in de herfstvakantie volgens mij op vakantie, en ik ben de 2 weken daarvoor naar Rome met school (;D). We zullen zien wat we nog kunnen doen wat betreft september, maar houd er rekening mee, dat het makkelijk naar eind dit jaar verzet kan worden ;)

Luc


hillo

ik ook, dan hebben we tenminste rustig de tijd