Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Forummeeting

Gestart door mailman45, september 13, 2004, 23:07:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

Forummeeting?

Ja!
11 (84.6%)
Nee, omdat...
2 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 13

Lies

T blijft bij dr over praten he, die forum meeting, of t ooit echt gebeurd.. :p ik vraagt me af

EvaiN

nou het grootste probleem is vervoer, de meeste hier zijn nog te jong om auto te moge rijde , en openbaar vervoer is nogal duur :P
maar et lijkt me wel leuk om ooit es te houde ^^

hillo

als we nou afspreken dat we later allemaal naar hetzelfde bejaardenhuis gaan, dan houden we t gewoon als we allemaal 80 zijn :P dan kunnen we gezellig gaan bingoën! ;)

Lies

Citaat van: hillo op april 23, 2006, 18:59:31 PM
als we nou afspreken dat we later allemaal naar hetzelfde bejaardenhuis gaan, dan houden we t gewoon als we allemaal 80 zijn :P dan kunnen we gezellig gaan bingoën! ;)

Zo oud ben ik eigenlijk niet vanplan te worden :-\

Luc

Citaat van: hillo op april 23, 2006, 18:59:31 PM
als we nou afspreken dat we later allemaal naar hetzelfde bejaardenhuis gaan, dan houden we t gewoon als we allemaal 80 zijn :P dan kunnen we gezellig gaan bingoën! ;)

Typisch hillo

haha

mailman45

Citaat van: EvaiN op april 23, 2006, 18:44:50 PM
nou het grootste probleem is vervoer, de meeste hier zijn nog te jong om auto te moge rijde , en openbaar vervoer is nogal duur :P
maar et lijkt me wel leuk om ooit es te houde ^^
Wanneer jullie 13 euro kunnen missen: in alle weekends in mei, en de eerste twee in juni, kun je voor 13 euro heel Nederland door rijden met de trein.

De kaartjes krijg je bij Blokker. Maar je moet wel snel zijn, want OP=OP
Hier stond een leuke ondertitel...........

Luc

De eerste forummeeting is bijna waarschijnlijk een feit!

Hillo en ik gaan op precies dezelfde dag naar Kreta...misschien zitten we dus in hetzelfde vliegtuig:P

Sjors

Citaat van: _Luc_ op mei 06, 2006, 00:16:19 AM
De eerste forummeeting is bijna waarschijnlijk een feit!

Hillo en ik gaan op precies dezelfde dag naar Kreta...misschien zitten we dus in hetzelfde vliegtuig:P

Zo en de twwede is al gepland bij Hielo thuis

Lies

En Judith komt een keer naar Groningen of ik naar Drachten, maar tis toch ook es gezellig met zn allen denk ik.. maja wordt weer lastig :P

Luc

Haha. Als we nou gewoon allemaal NU geld gaan sparen voor een kaartje naar....Utrecht? :P

Lies

#115
Citaat van: _Luc_ op mei 07, 2006, 12:28:15 PM
Haha. Als we nou gewoon allemaal NU geld gaan sparen voor een kaartje naar....Utrecht? :P
dan heb ik over 5 jaar wel genoeg :P

Luc

36,80 Van groningen naar Utrecht Centraal :P Dat moet toch wel op te hoesten zijn?

En als je een kortingskaart hebt is t zelfs maar 22,10 , moet je die ff lenen ;)

hillo

Citaat van: _Luc_ op mei 06, 2006, 00:16:19 AM
De eerste forummeeting is bijna waarschijnlijk een feit!

Hillo en ik gaan op precies dezelfde dag naar Kreta...misschien zitten we dus in hetzelfde vliegtuig:P

[jumpiej] [jumpiej] [jumpiej]



Ik heb Luc z'n hond ook al gemeet :P via de webcam :P

Luc


Sjors

Citaat van: _Luc_ op mei 07, 2006, 12:31:32 PM
36,80 Van groningen naar Utrecht Centraal :P Dat moet toch wel op te hoesten zijn?

En als je een kortingskaart hebt is t zelfs maar 22,10 , moet je die ff lenen ;)

Dat valt wel mee