Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Forummeeting

Gestart door mailman45, september 13, 2004, 23:07:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

Forummeeting?

Ja!
11 (84.6%)
Nee, omdat...
2 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 13

Luc

Ik vind dat we maar eens echt zo;'n meeting moeten gaan houden :P

Laten we zeggen: September?

hillo

Puik idee beste kerel! Maar het probleem blijf: Waar?

EvaiN

zolang het maar niet op 29 september is, dan wil ik naar een concert :)

maar utrecht is denk ik toch het handigst, ligt in het midden van het land dus lijkt mij het makkelijkst

Luc

Idee: Met z'n allen naar een of ander kamp gaan :P

hillo


Marloes

Citaat van: _Luc_ op mei 22, 2006, 23:50:42 PM
Idee: Met z'n allen naar een of ander kamp gaan :P
ik vind ut best een goed idee,, of gwoon met zn allen gaan kampere :P

Lies

huh.. of mijn ouders dat toe laten -.-

hillo


SpydeR

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

hillo

Voorstel voor Luc: Op Kreta zoeken we een dag uit dat we beide toch geen reet gaan doen en gaan samen op het strand in het zonnetje een datum afspreken :P :P

mailman45

Wat er op het avroforum van wie is de mol weleens gedaan is, en daar zie ik ook leuke ervaringen achteraf:

Utrecht, afspreken op het Centraal station bij die grote Monitor die bij de Grenswisselkantoren aan het plafond hangt. Dat is er maar 1 in het hele station, en die grote hal kun je echt niet missen.

Gezeien mijn eigen leeftijd lijk het me toch eigenlijk minder geslaagd. Tenzij er meer twintigers of dertigers bij zouden zijn.
Hier stond een leuke ondertitel...........

hillo

zoiets kan wel :P maar we moeten toch echt een plek hebben wr we nrtoe kunnen toch? :P of blijven we met z'n allen op het station en kijken we hoe iedereen 1 voor 1 weer teruggaat! :o

eerst maar eens naar kreta! :P :-\

Lies

Citaat van: hillo op juni 01, 2006, 00:19:13 AM
:P of blijven we met z'n allen op het station en kijken we hoe iedereen 1 voor 1 weer teruggaat! :o

Wat dacht jij dan? :P :P haha

Luc

Ik ben echt voor om nou eens eindelijk een forummeeting te houden! Het lijkt me dan wel verstandig als we even een lijstje maken met mensne die ook zoiets hebben van: Ja! ik kom! En mag natuurlijk. :P

Vul je naam even aan op het lijstje

- Luc
-

ALS er genoeg animo is kunnen we kijken of we nou echt eens iets kunnen gaan doen :P

hillo

Citaat van: _Luc_ op juni 21, 2006, 01:42:28 AM
Ik ben echt voor om nou eens eindelijk een forummeeting te houden! Het lijkt me dan wel verstandig als we even een lijstje maken met mensne die ook zoiets hebben van: Ja! ik kom! En mag natuurlijk. :P

Vul je naam even aan op het lijstje

- Luc
- Hilje/Hillo
-

ALS er genoeg animo is kunnen we kijken of we nou echt eens iets kunnen gaan doen :P