Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Forummeeting

Gestart door mailman45, september 13, 2004, 23:07:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

Forummeeting?

Ja!
11 (84.6%)
Nee, omdat...
2 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 13

Lies

Citaat van: hillo op juni 21, 2006, 01:43:44 AM
Citaat van: _Luc_ op juni 21, 2006, 01:42:28 AM
Ik ben echt voor om nou eens eindelijk een forummeeting te houden! Het lijkt me dan wel verstandig als we even een lijstje maken met mensne die ook zoiets hebben van: Ja! ik kom! En mag natuurlijk. :P

Vul je naam even aan op het lijstje

- Luc
- Hilje/Hillo
- Elise/Elfje99

ALS er genoeg animo is kunnen we kijken of we nou echt eens iets kunnen gaan doen :P

EvaiN


Marloes

Citaat van: Elfje99 op juni 21, 2006, 07:25:50 AM
Citaat van: hillo op juni 21, 2006, 01:43:44 AM
Citaat van: _Luc_ op juni 21, 2006, 01:42:28 AM
Ik ben echt voor om nou eens eindelijk een forummeeting te houden! Het lijkt me dan wel verstandig als we even een lijstje maken met mensne die ook zoiets hebben van: Ja! ik kom! En mag natuurlijk. :P

Vul je naam even aan op het lijstje

- Luc
- Hilje/Hillo
- Elise/Elfje99
- Marijn/Evain
- Marloes

ALS er genoeg animo is kunnen we kijken of we nou echt eens iets kunnen gaan doen :P

Luc

Citaat van: marloes op juni 21, 2006, 09:07:00 AM
Citaat van: Elfje99 op juni 21, 2006, 07:25:50 AM
Citaat van: hillo op juni 21, 2006, 01:43:44 AM
Citaat van: _Luc_ op juni 21, 2006, 01:42:28 AM
Ik ben echt voor om nou eens eindelijk een forummeeting te houden! Het lijkt me dan wel verstandig als we even een lijstje maken met mensne die ook zoiets hebben van: Ja! ik kom! En mag natuurlijk. :P

Vul je naam even aan op het lijstje

- Luc
- Hilje/Hillo
- Elise/Elfje99
- Marijn/Evain
- Marloes

ALS er genoeg animo is kunnen we kijken of we nou echt eens iets kunnen gaan doen :P

Al 5 :P

hillo

#139
Ok, Luc en ik hebben eventjes overlegt, en bedacht, dat wij de organisatie wel op ons willen nemen! Je kan je daarom hier nog opgeven (let op: het is wel echt heel serieus ;) ) en dan zorgen wij 2 wel dat er wat geregeld word! Heb je zoiets van, ik wil er graag bij zijn, dan moet je dat hier ff'tjes posten.. Dit kan tot

1 augustus

dan gaan Luc en ik wat regelen en komt er ergens na de zomervakantie dan eindelijk een meeting!

Tot nu toe hebben zich opgegeven (11):

- Marloes
- Elise
- Marijn
- Luc
- Hillo
- Sjors
- Wim
- Niels
- Martin
- Lianda
- Anton

Nogmaals: het is een serieus plan, dus als je niet wilt, geef je dan ook vooral niet op!

Luc

WAAR?

Het makkelijkste is als we de meeting ergens houden waar iemand de buurt een beetje kent. Het liefste dus in de plaats waar iemand (in de buurt) woont.
Aangezien er mensen uit het noorden (elise) en het zuiden (luc, marloes) komen, kom je al snel in het midden uit. Hillo komt uit Leiden, dat ligt redelijk in het midden. Hij zou ook wat kunnen regelen in de buurt, het is wel het leukst om echt iets te gaan doen.

Wat we gaan doen hangt af van het aantal mensen en de locatie zelf. Heb je nog ideeën, laat het weten!

Je moet er dus wel een treinkaartje voor overhebben. Maar er zijn altijd wel acties waardoor je goedkoper kan reizen.

hillo

Oh, wat trouwens ook heel handig is, is als iedereen even wil zeggen waar hij/zij vandaan komt! Mocht het toch handiger zijn om opeens NIET in het midden te gaan ofzo ;)

hillo

Nou, ik doe maar weer s aan dubbelpost :P je hoeft niet weer dat veranderknopje te laten zien hoor Tinuzzz

Ik en Luc hebben alvast een afspraak staan... Als een soort voorproefje :P en wij gaan elkaar zeer waarschijnlijk binnenkort ontmoeten :o

djwimmy

1 augustus is nie egt slim want je zit met vakanties
Posten hier posten daar we posten overal!!

EvaiN

Citaat van: hillo op juni 28, 2006, 00:39:11 AM
Oh, wat trouwens ook heel handig is, is als iedereen even wil zeggen waar hij/zij vandaan komt! Mocht het toch handiger zijn om opeens NIET in het midden te gaan ofzo ;)

Nou ik kom uit Dirksland, Goeree Overflakkee. Bovenste eiland onder Rotterdam (en ja we horen nog bij Zuid-Holland ;) )

Lies

Uhhm kijk ik mag opzich wel maar ik denk dat mijn moedr t liefste heeft dat iemand anders uit t noorden bijv judith dan mee kan reizen omdat ja ik dan niet alleen hoef te reizen zeg maar

djwimmy

kzou graag willen maar zit dan nog net in oostenrijk en das wel erg ver kvind wel jmmr
Posten hier posten daar we posten overal!!

Lies

Citaat van: djwimmy op juni 28, 2006, 10:49:45 AM
kzou graag willen maar zit dan nog net in oostenrijk en das wel erg ver kvind wel jmmr
ja maar je kan je tot 1 augustus opgeven maar dan is het toch nog niet? tenminste dat begreep ik, anders kan ik ook niet want dan ben ik ook nog op vakantie :P

djwimmy

ow dan wil ik me wel opgeven
Posten hier posten daar we posten overal!!

hillo

opgeven kan tot 1 augustus.. de meeting zelf is ergens in september/oktober ofzo.. ;)