Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Forummeeting

Gestart door mailman45, september 13, 2004, 23:07:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

Forummeeting?

Ja!
11 (84.6%)
Nee, omdat...
2 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 13

djwimmy

oke en hoever van rotterdam woon jij dan ik ben met een uurtje met de bus in r,dam
Posten hier posten daar we posten overal!!

hillo

Leiden ligt zo'n 40 km van Rotterdam af... Met de auto doe ik er meestal zo'n 45 minuten over (om naar familie daar te gaan)

Luc

Citaat van: hillo op juni 28, 2006, 00:10:33 AM
Ok, Luc en ik hebben eventjes overlegt, en bedacht, dat wij de organisatie wel op ons willen nemen! Je kan je daarom hier nog opgeven (let op: het is wel echt heel serieus ;) ) en dan zorgen wij 2 wel dat er wat geregeld word! Heb je zoiets van, ik wil er graag bij zijn, dan moet je dat hier ff'tjes posten.. Dit kan tot

1 augustus

dan gaan Luc en ik wat regelen en komt er ergens na de zomervakantie dan eindelijk een meeting!

Tot nu toe hebben zich opgegeven (6):

- Marloes
- Elise
- Marijn
- Luc
- Hillo
- Sjors

Nogmaals: het is een serieus plan, dus als je niet wilt, geef je dan ook vooral niet op!
Vult iedereen zijn/haar naam even aan op het lijstje?

djwimmy

ik zei ik geef me ok wel op ;D
Posten hier posten daar we posten overal!!

Lies

Citaat van: _Luc_ op juni 28, 2006, 00:20:03 AM
WAAR?

Het makkelijkste is als we de meeting ergens houden waar iemand de buurt een beetje kent. Het liefste dus in de plaats waar iemand (in de buurt) woont.
Aangezien er mensen uit het noorden (elise) en het zuiden (luc, marloes) komen, kom je al snel in het midden uit. Hillo komt uit Leiden, dat ligt redelijk in het midden. Hij zou ook wat kunnen regelen in de buurt, het is wel het leukst om echt iets te gaan doen.

Wat we gaan doen hangt af van het aantal mensen en de locatie zelf. Heb je nog ideeën, laat het weten!

Je moet er dus wel een treinkaartje voor overhebben. Maar er zijn altijd wel acties waardoor je goedkoper kan reizen.
ik vind leiden niet echt in t midden liggen is gelijk al veel verder weg..

djwimmy

ja rotterdam preciesmidden in ;D

mar wat leuk is is om een bbq  te houden bijv
Posten hier posten daar we posten overal!!

Lies

Citaat van: djwimmy op juni 29, 2006, 13:10:11 PM
ja rotterdam preciesmidden in ;D

mar wat leuk is is om een bbq  te houden bijv
ik dacht meer aan utrecht:P

EvaiN

grootste probleem bij utrechts is dat niemand er van dit forum er (in de buurt) woont (toch ??? ) anders was het eenvoudig ^^

Lies

Ja maar je kan toch ook wel via internet regelen ofzo :P

EvaiN

tja dan moeten we iets gaan doen wat iedereen leuk vindt :P iedereen, noem eens wat dingen die je zou willen doen op een meeting ^^

Luc

Citaat van: Elfje99 op juni 29, 2006, 08:10:55 AM
Citaat van: _Luc_ op juni 28, 2006, 00:20:03 AM
WAAR?

Het makkelijkste is als we de meeting ergens houden waar iemand de buurt een beetje kent. Het liefste dus in de plaats waar iemand (in de buurt) woont.
Aangezien er mensen uit het noorden (elise) en het zuiden (luc, marloes) komen, kom je al snel in het midden uit. Hillo komt uit Leiden, dat ligt redelijk in het midden. Hij zou ook wat kunnen regelen in de buurt, het is wel het leukst om echt iets te gaan doen.

Wat we gaan doen hangt af van het aantal mensen en de locatie zelf. Heb je nog ideeën, laat het weten!

Je moet er dus wel een treinkaartje voor overhebben. Maar er zijn altijd wel acties waardoor je goedkoper kan reizen.
ik vind leiden niet echt in t midden liggen is gelijk al veel verder weg..
Wij dachten daaraan omdat

- het ongeveer in t midden ligt....als je t van boven naar beneden bekijkt zeg maar
- Er iemand woont van het forum

Weetjewel :P

Lies

ja oke maar ik doe dr wel een uur langer over moet dan drie keer over stappen omdat het om is..

maar tis neit t midden alleen als je kijkt zeeland noorholland

hillo

nogmaals.. in utrecht ofzo woont niemand ;) en via internet werkt gewoon niet lekker.. Als er iemand nog centraler woont, dan moet diegene dat maar ff zeggen :)

djwimmy

vanaf flakkee is utrecht niet meer te doen
Posten hier posten daar we posten overal!!

Lenwë Culnámo

ow jwl hoor,
tis niet zo moeilijk met ov