Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Forummeeting

Gestart door mailman45, september 13, 2004, 23:07:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

Forummeeting?

Ja!
11 (84.6%)
Nee, omdat...
2 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 13

Luc

Ík vind t een goed idee :P

SpydeR

Nou ik kom uit Dirksland, Goeree Overflakkee. Bovenste eiland onder Rotterdam (en ja we horen nog bij Zuid-Holland ;) )
[/quote]

als ik vervoer heb dan kom ik ook...

marijn misschien kunnen we iets regelen met lianda en niels ofzo??
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

EvaiN

geen idee kunnen het proberen ^^ of gewoon met de trein ^^ :P

djwimmy

yeah hoeveel komen er nie vna flakkee ik ok al
Posten hier posten daar we posten overal!!

Lies

Ohh van mijn mams mag ik waarschijnlijk wel :) miss kan ik zelfs daar nog overnachten in de buurt bij iemand [die ik helemaal niet ken 8-) of bij iemand die ik wel ken :P]

Lies

Citaat van: _Luc_ op juni 28, 2006, 23:50:26 PM
Citaat van: hillo op juni 28, 2006, 00:10:33 AM
Ok, Luc en ik hebben eventjes overlegt, en bedacht, dat wij de organisatie wel op ons willen nemen! Je kan je daarom hier nog opgeven (let op: het is wel echt heel serieus ;) ) en dan zorgen wij 2 wel dat er wat geregeld word! Heb je zoiets van, ik wil er graag bij zijn, dan moet je dat hier ff'tjes posten.. Dit kan tot

1 augustus

dan gaan Luc en ik wat regelen en komt er ergens na de zomervakantie dan eindelijk een meeting!

Tot nu toe hebben zich opgegeven (6):

- Marloes
- Elise
- Marijn
- Luc
- Hillo
- Sjors

Nogmaals: het is een serieus plan, dus als je niet wilt, geef je dan ook vooral niet op!
Vult iedereen zijn/haar naam even aan op het lijstje?

that's all?

EvaiN

martin misschien :P

Citeer
Citaat van: SpydeR op juli 06, 2006, 14:08:50 PM
Nou ik kom uit Dirksland, Goeree Overflakkee. Bovenste eiland onder Rotterdam (en ja we horen nog bij Zuid-Holland ;) )

als ik vervoer heb dan kom ik ook...

marijn misschien kunnen we iets regelen met lianda en niels ofzo??

li-tje

Ik kwil ook zeker komen! Maar dan moet ik wel met marijn, martin en niels mee kunnen want ik mag niet alleen.... Mar kwil wel super graag komen!!

SpydeR

Citaat van: li-tje op juli 07, 2006, 12:40:00 PM
Ik kwil ook zeker komen! Maar dan moet ik wel met marijn, lianda en niels mee kunnen want ik mag niet alleen.... Mar kwil wel super graag komen!!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

li-tje

Mar kunnen wij niet met de bus gaan ofzow? Dan nemen we een dagkaart voor de bus. Als k tegen mijn vader zeg van: Wil je me even in Leiden brengen want ik ga daar mensen ontmoeten die ik van internet ken brengt hij mij echt niet weg!!

djwimmy

ja goed idee van af flakkee zit je zo in r,dam dan mot je ff vdr kijken met de trein mot je nog eerst een stukie met de metro nar centraal en neem je de trein die bij leiden uitkomt

als et mogelijk is kom ik
Posten hier posten daar we posten overal!!

li-tje

Citaat van: djwimmy op juli 10, 2006, 09:07:04 AM
ja goed idee van af flakkee zit je zo in r,dam dan mot je ff vdr kijken met de trein mot je nog eerst een stukie met de metro nar centraal en neem je de trein die bij leiden uitkomt

Klopt idd. En dan moet je een dagkaart voor de bus nemen, is 12 euro. Dan nog voor de trein.. ik weet nie hoever da is van R'dam nar leiden. Da moeten we nog mar ff zien;) Mar wat gaan we eigelijk doen met de forummeeting?? ;)

hillo

:o Echt superveel aanmeldingen opeens! :o

Luc

Goed bezig! Als hillo en ik terug zijn van vakantie gaan we even met zn 2en bespreken hoe we het gaan aanpakken. Als iedereen het er teminste me eens is dat wij de leiding op ons nemen?

hillo

We zijn al met z'n 10en! Wordt echt supergezellig lijkt me zo ;)