Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Forummeeting

Gestart door mailman45, september 13, 2004, 23:07:59 PM

Vorige topic - Volgende topic

Forummeeting?

Ja!
11 (84.6%)
Nee, omdat...
2 (15.4%)

Totaal aantal stemmen: 13

Lies

#210
ja en gouda waarom gouda ik bedoel daar was verder toch geen belangstelling voor dus, tja denkt niet.
En eerste twee weken van september weet niet of ik dan wel kan so wie so het eerste weekend ben ik nog op vakantie

Herdervriend

Ik mag gewoon niet komen,. als ik wimmy amper mag bezoeken, laat staan een hele forum. Dat laten me ouders niet toe.

Luc

Citaat van: Elfje99 op juli 25, 2006, 17:41:29 PM
ja en gouda waarom gouda ik bedoel daar was verder toch geen belangstelling voor dus, tja denkt niet.
En eerste twee weken van september weet niet of ik dan wel kan so wie so het eerste weekend ben ik nog op vakantie
:|

Dan zit ik al op school... :P

hillo


SpydeR

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Marloes


hillo

zo, weten we dat ook weer van elkaar.. dan kunnen we nu weer ontopic :P

Marloes

Ja,, ik weet nog niet zeker of ik wel mag van mijn ouders,, dus ik moet nog vragen maar khoop dak mag :P :)

li-tje

ik mag eigelijk ook nie nar da soort dingen van mijn ouders. mar omdat k met 3 jongens ga mag k wel:P:P Want Niels ging tog ook mee ofnie?? Nou, iig met 2 jongens;) En ik ken jullie al zolang en kweet zeker da jullie geen vieze mannetjes van 50 zijn blablabla O0 Is dr dan niemand uit je buurt Marloes die ook gaat?? Dan vertel je t zlfde verhaal als mij:P

Marloes

Degene die het dichtst bij woont is Luc vlgns mij,,

hillo

Als je met Luc meekomt, moet je wel je zonnebril meenemen :P (lang verhaal ;) )

Luc

Citaat van: marloes op juli 26, 2006, 20:20:20 PM
Degene die het dichtst bij woont is Luc vlgns mij,,
ik woon in Best, en reis via Eindhoven Tilburg en Den Bosch.... misschien kunnen we daar dan ergens afspreken om samen te reizen?

hillo

Ik wil je ook best komen halen hoor :P

Sjors

Woord = Woord, Hillo

hillo

Als zij maar betaalt voor m'n kaartje :P