Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Charmed

Gestart door Ik, september 17, 2004, 16:51:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

Monique

nee :P we zien wel of er na seizoen 7 nog een seizoen komt :P en k dnek niet echt dat ze dood gaat, dan hadde we dat al wel ergens gelezen.
dead or life,, the difference is so big, the step so small

U fT. Me

Ik heb het gehoord maar ja je kan nooit weten of het waar is ....
Ik hoop wel dat er nog een seizoen komt het was altijd
Vet spannend en ja VET zelfs :P

Ik

ik denk dat het laatste seizoen vet goed wordt...

U fT. Me

Ik hoop het wel en wat spannender en als het waar is dat Piper dood gata ben ik benieuwd of er nog een Charmed-One zal komen.....

Monique

hmm :-\ is wel een btje afgezaagt dan, dat was met prue en paige ook al zo...
ik weet niet, ik vind het misschien wel iets minder worden, want het is steeds zo vergezocht... eerst t was t makkelijker. gewoon iedere aflevering een andere demon en die verslaan...
dead or life,, the difference is so big, the step so small

U fT. Me

Citaat van: Monique op februari 06, 2005, 13:43:15 PM
hmm :-\ is wel een btje afgezaagt dan, dat was met prue en paige ook al zo...
ik weet niet, ik vind het misschien wel iets minder worden, want het is steeds zo vergezocht... eerst t was t makkelijker. gewoon iedere aflevering een andere demon en die verslaan...

maar op ten duur word dat ook saai elke aflevering een demon verslaam en einde serie ,,, !

Monique

dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

ze moeten allemaal aan het einde doodgaan aan het einde... want dat verwacht niemand en dus is dat een heeeeel goed einde...

Monique

hmm *-) goed einde, dat nou net niet ;) maar wel een mooi einde, en wel goed, maar niet goed... :P ik snap t zelf niet meer,,, maar goed
het is dus niet een leuk einde en het loopt niet goed voor ze af, maar het is wel een goed einde als einde ..... das duidelijker :P
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Ik

ehm.... ja  :-X  :-\...

Monique

snap je m niet ;) ???????
dead or life,, the difference is so big, the step so small

U fT. Me

Oja nieuw nieuws !!!
Er komt ook een seizoen 8 !
OF wisten jullie dat al :P

Monique

jeee :D nee wist k niet....
eerst wist ik altijd alles van te voren al, en k doorzocht heel internet voor nieuwe dingen :P maar dat doe k niet echt meer, want meer als de helft weet ik nu toch al...
dead or life,, the difference is so big, the step so small

U fT. Me

In de Girlz! hadden ze een intervieuw gedaan .. Dit stond er letterlijk in :

Het zevende seizoen is in Amerika net begonnen. Zou dat het laaste seizoen zijn ?
'Het zou best weleens kunnen dat we na deze reeks afleveringen stoppen, zegt Holly ( piper ).
'Maar we hebben ene contract voor nog een achtste seizoen dus het zit er dik in dat we gewoon nog doorgaan, zegt Alyssa ( phoebe ) vlug.

Ik

aha... ik denk dat wij moeten denken dat het stopt ofzo... om de spanning erin te houden... maar ze gaan dan gewoon door... vaag allemaal hor...  :-X  :-\