Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Dennis Storm is niet de mol!

Gestart door hillo, december 04, 2008, 20:31:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Dennis Storm
Den Haag, 24 juni 1985
Presentator

Hij zit graag op het strand, maar wat minder graag op school, dus het blijft bij een HAVO-diploma. Na een enerverende carrière als pizzabezorger krijgt hij op zijn zeventiende een goed programma-idee. Dat idee stuurt hij naar TMF en het begin van Dennis' loopbaan bij de televisie is een feit.

Dennis maakt twee programma's voor TMF ('Summerbase' en de 'Late Night Live Show GSP') en wordt dan toegelaten tot het opleidingstraject CoolCast bij BNN. Samen met CoolCaster Twan maakt hij items voor 'BNN University', van 'Expeditie Hollandson' tot het experimenteren met soa-tests en de bruikbaarheid van incontinentieslips. Daarnaast is hij te zien in 'BNN on Tour' en '3FM Request' voor Congo.

Na een jaar besluiten Dennis en Twan om samen een huis in Hilversum te huren. Dat leidt tot het multimediale programma' Thuis', dat grotendeels op internet wordt uitgezonden. Ook hebben ze een vaste rubriek in de talkshow 'Spuiten en Slikken'.

In seizoen 2006 en 2007 doet Dennis samen met Sophie, Katja, Filemon, Ruben Nicolai en Sander Lantinga mee aan 'Try Before You Die'. Daarnaast maakt Dennis sinds seizoen 2006 deel uit van het  Spuiten en Slikken-team. Hij maakt reportages en doet experimenten voor de talkshow. Voor het programma 'Weg met BNN' reist hij de hele wereld over . Ook is hij te zien in het, door hem zelfbedachte programma, 'crazy 88'.

Bron: Officiële site

Marloes

Wat ziet ie er schattig uit op die foto :-*

Juudith

Hij zit graag op het strand, maar wat minder graag op school, dus het blijft bij een HAVO-diploma.
haha best wel belediging voor de havo-ers :P
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

hillo

Ja, die zitten alleen maar op het strand altijd :P

Lies

wicky the viking

Dennis is mijn Hoofdverdachte

hij antwoord veel te snel op de vraag wil jij de mol mol zijn ?
hij lijkt totaal niet verrast door de vraag

maar volgens mij is demol wel degelijk bekend voor het begin
hij kan zo in de luwte "van het niet zijn van de mol lekker saboteren"
niemand verdenkt hem immers
maar de "vuile was opdracht" 7 X 14 kledingstukken is naar mijn idee 98 kledingstukken !
daar werd totaal niet over gesproken
en wie heeft zijn kleding stukken nageteld ?
niemand
als ie er 16 van zichzelf neerhangt heeft ie des te meer kans dat er meer van hem over blijft

En dan vorige week
de muziek opdracht HET GELD IS HIER MAAR BIJ WIE ?
nou bij Dennis , in zijn tas mocht niet 'gesnuffeld worden
nee , want daar zat toen dat geld al in !

verder geldt ook voor hem wat ik ook al bij Anniek geschreven heb
de groep is zo hectisch en chaostich
een mol hoeft weinig te doen om het geld UIT de pot te houden

Dennis blijft nog een rondje mijn nummerverdachte
hoewel sebastiaan wel in de buurt komt

Gr.
Robert

Rare Jongens ,
Die Romeinen

criar

Dennis kan de Mol niet zijn in aflevering 1 vroeg pieter jan hagen of hij de mol wou zijn dat wou Dennis niet DUS hij is het niet ::)

hillo

Dennis is niet de mol, hij valt af in aflevering 8!

Mathidinkske

Wie zijn de weerwolven?