Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

[Poll] Wie valt er af?

Gestart door hillo, december 04, 2008, 20:41:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

Wie verliest de finale?

Anniek
Jon

hillo

Wie is de afvaller van aflevering 6?

Anniek  1 (16.7%)
Dennis  0 (0%)
Jon  0 (0%)
Rick  1 (16.7%)
Sebastiaan  3 (50%)
Viviënne  0 (0%)
Niemand  1 (16.7%)

Totaal aantal stemmen: 6

Lennart heeft gelijk, al weken achter elkaar voorspellen wij de goede afvaller. Dus zeg het maar, wie valt er af in aflevering 7?

hillo

Ik zeg nu Anniek, maar ik geef Rick ook een kans...

Lennart

Ik denk ook Anniek. Ik denk dat ze zich zo verdacht probeert te maken dat het averechts gaat werken, en daardoor uiteindelijk de minst goede antwoorden gaat geven.
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

Het botst alleen nogal met mijn molverdenking. Anniek zit op Jon... Viviënne en Dennis deze aflevering ook, maar dan zou Rick er dus eigenlijk uit moeten gaan volgende week. Misschien dat ik het nog herzie en dan voor Rick als afvaller gaat, maar ik hoop dat hij een vrijstelling ofzo wint :P

Marloes

Ik heb op Rick gestemd, maar eigenlijk heb ik geen enkel idee :P

wicky the viking

dit keer gok ik op Jon
en weet je !
ik heb 20% kans !

Gr.
robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Lennart

Is that you in the button's box, making all that noise?

wicky the viking

Citaat van: wicky the viking op februari 19, 2009, 18:52:22 PM
dit keer gok ik op Jon
en weet je !
ik heb 20% kans !

Gr.
robert

( daar komt bij dat Jon volgens mij de enige is die geen deal heeft gesloten met een mede kandidaat  )
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Lennart

#53
Anniek of Rick. Halverwege de aflevering en ik begin nu meer naar Rick te neigen. Die komt verward over.

Edit: Als ik m'n stem had kunnen wijzigen, dan had ik dat gedaan en hadden we dus wederom de juiste afvaller met de meeste stemmen. Dus we tellen hem mee, k? :P
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

Wie is de afvaller van aflevering 7?

Anniek  2 (33.3%)
Dennis  0 (0%)
Jon  2 (33.3%)
Rick  2 (33.3%)
Viviënne  0 (0%)
Niemand  0 (0%)

Totaal aantal stemmen: 6

De meeste stemmen gingen opnieuw naar de correcte afvaller, zij het op een gedeelde plek. Maar we rocken, dat staat vast. Wie valt er af in aflevering 8?

hillo

Dennis gaat er nog uit en dan verliest Anniek :)

Lennart

Nee, Anniek gaat eruit :P Tenzij zij de vrijstelling wint natuurlijk, want die is er toch altijd in de laatste aflevering voor de finale.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Marloes


Watiseenmol

Aniek is zo druk bezig met wannabe mol zijn datze het overzicht verliest. Exit Aniek.

hillo

Citaat van: Watiseenmol op februari 21, 2009, 17:43:35 PM
Aniek is zo druk bezig met wannabe mol zijn datze het overzicht verliest. Exit Aniek.

Maar Anniek is geen wannabe mol he ;) Ze doet wat Viviënne in haar biecht zegt: ze doet helemaal niets en observeert. Dus ik denk juist dat zij wel de finale gaat halen ;)