Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

[Poll] Wie is de mol?

Gestart door hillo, december 04, 2008, 20:45:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

Wie is de Mol van 2009?

Anniek
Jon

robin88

ik dacht ook eerst dat Hans de moll was

Watiseenmol

Citaat van: hillo op maart 06, 2009, 14:35:23 PM
Dat slaat echt nergens op. Je refereert nu hooguit aan mensen die posten en dat is nog geen procent van iedereen die kijkt. Overal om me heen heb ik verhalen gehoord van mensen die Vera, Hans, Paula, Froukje, Sebastiaan, Rick, Dennis en Viviënne verdachten en die allemaal perplex stonden toen hun mol eruit vloog. Net als elk jaar zijn de meningen weer behoorlijk verdeeld. En als er dan toch iemand ver bovenuit sprong (op de fora) dan is het Anniek wel, die toch echt de mol niet is :P

Ik zit niet alleen op dit forum en gewoon met mensen die ik ken praat ik er ook over. Dennis, Aniek en Jon zijn de enige namen geweest bij een stuk of 40 mensen die naar boven zijn gekomen, waarvan Aniek en Jon toch echt het vaakst. Vorige jaren was dat totaal niet zo. Mijn ervaringen, mijn mening dat de mol waardeloos was.
Jij wil dat alleen niet inzien omdat je Jon fan bent ::drama::

hillo

Dennis, Anniek en Jon noem je nu. Drie van de laatste vier. Het is niet heel gek dat niemand in je omgeving Vera of Hans ofzo verdacht, want die lagen er al vrij snel uit. Vorige jaren was op de fora Dennis absoluut de favoriet om maar niet te spreken van Inge die drie weken voor de ontknoping al ontmaskerd was. Dit jaar is Anniek degene die het meest verdacht wordt. Toch zijn de meningen behoorlijk verdeeld (geweest). Vrienden van mij hadden totaal geen idee van een mol of verdachten Viviënne, Rick en Sebastiaan (om even de favorieten te noemen). Natuurlijk nu niet meer, want daarvan is al bekend dat ze het niet waren. Nu is de verdeling Anniek-Jon ongeveer 50-50 in mijn omgeving. Maargoed. Als we Vief, Rick en Sebastiaan samenvoegen met jouw Dennis, Anniek en Jon, dan hebben we al 6 hoofdverdachten van het jaar. ;)

Watiseenmol

Jij leeft gewoon duidelijk in een andere gebied dan ik, want Sebastiaan, Ric en Viviënne heb ik dus echt nog nooit gehoord hier :P  Najah, 1 iemand dacht idd sebastiaan, maar 1 op de 40 is niet zoveel ;)

hillo

Heb jij een lijstje bijgehouden ofzo met 40 namen en hun verdachten? :P

En ander gebied of niet, feit is dat de meningen onder het 'normale' publiek (dus buiten die 500 forummers) erg verdeeld was. En zelfs onder forummers was veel verschil. Ik noem een Sebastiaanverdenking van Sjors en een Froukjeverdenking van Marloes, en ook een heel aantal Vief-verdenkers. Zelfs nu ze als winnaar bekend gemaakt is, is die groep nog behoorlijk groot ::drama::

Lies

Citaat van: hillo op maart 10, 2009, 00:55:06 AM
Zelfs nu ze als winnaar bekend gemaakt is, is die groep nog behoorlijk groot ::drama::
[jumpiej]

Sjors

en vergeet een Paula niet, die was ook verdacht bij vele mensen

alfroj

en Dennis :P (A) hij is het ook gewoon stiekem
There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

Watiseenmol

Ik las net de meest geniale, briljante, meest bizarre [insert nog een heleboel bijvoegelijke naamwoorden hier] theorie. Viviënne is de Mol!!!!!

Jon gaat op Aniek
Aniek gaat op Jon
Vivienne is de mol: Vivienne is de winnaar xD

Omg, dat zou freaking briljant wezen xD

hillo

De mol is nooit de winnaar ::drama:: Dat moet nu maar eens voor altijd bewezen worden...

Lennart

Maar ze ging niet als Mol het spel in, dus het zou kunnen :P
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

Wat heeft dat er nou weer mee te maken :P

hillo

Wie is de Mol van 2009?

Anniek  2 (25%)
Jon  6 (75%)

Totaal aantal stemmen: 8

Jon is de mol! We hebben hem ontmaskerd!

robin88

mol.nu als die uitgelekt was. was de hele serie al afgelopen voor de kijkers. wel gewaagd van de avro.

genieale mol acties. JON je was een superMOL

gefeliciteerd voor de mensen die Jon al van het begin verdachten.

poltergeist

Citaat van: robin88 op maart 12, 2009, 21:33:50 PM
mol.nu als die uitgelekt was. was de hele serie al afgelopen voor de kijkers. wel gewaagd van de avro.

genieale mol acties. JON je was een superMOL

gefeliciteerd voor de mensen die Jon al van het begin verdachten.

Zoveel risico was er niet, men had gewoon moeten zeggen dat die foto op internet was gezet door een overenthousiaste fan...