Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

[Poll] Wie is de mol?

Gestart door hillo, december 04, 2008, 20:45:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

Wie is de Mol van 2009?

Anniek
Jon

wicky the viking

hoewel Dennis nog steeds voor mijn voorgevoel de mol is ( zie de eerdere reakties van mij hierover )
Is het meer mogelijk dat Jon het is ;
ik ga hierbij puur uit van het stemgedrag tijdens de testst
al enkele keren stemmen zowel Dennis als Anniek als Vivienne op Jon als  [Mollie1]
Jon stemt meer op Anniek
als dennis nu de mol zou zijn
zou volgens mij Jon allang vertrokken moeten zijn
Dus voor het eerst ga ik nu geheel tegen mn gevoel in stemmen op Jon als   [Mollie1]

Omdat de andere 3 dus alledrie op Jon zitten
kan ik niet aangeven wi mijn 2de verdachte zal zijn
ze zijn dus  feitelijk alledrie even verdacht

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

robin88

dennis is de mol niet. in aflevering 6 stond in de test:

als hoeveelste stapte de mol in bij de opdracht met Ben Hur

Eeerste
Tweede
Derde
Nooit

en dennis sapte als 4e in. dus je kon hem niet kiezen als mol. en hij is de mol ook niet!!!

hillo

Wie is de Mol van 2009?

Anniek  0 (0%)
Dennis  2 (22.2%)
Jon  4 (44.4%)
Viviënne  3 (33.3%)

Totaal aantal stemmen: 9

Aflevering 8 moet een zware aflevering geweest zijn voor de HF'ers. Niet alleen voorspelden we massaal de verkeerde afvaller, ook verdachtten twee mensen nog eens die afvaller! Dennis is het niet, maar wie dan wel?


Mathidinkske

Nou, ik hoop echt dat Vivienne het blijkt te zijn! Dan hebben we nog een spannende ontknoping in plaats van Jon of Anniek die al weken verdacht werd... Maarja, het klopt niet ;D Viv haalde het meeste binnen van die drie...

Nou, dan zeg ik dat Jon de mol is. Heeft dan toch het meest subtiel gemold ivm Anniek.

Wie zijn de weerwolven?

Lennart

Ik ga alsnog gewoon voor Viviënne. Als je kijkt naar hoe veel van haar mollenstreken absurd goed uit beeld zijn gehouden bij de montage, en van de anderen wel...
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

Ze hebben haar mollenstreken zelfs zo goed buiten beeld gehouden dat alleen maar duidelijker werd dat zij verantwoordelijk is voor 3/4 van de pot? :P

Lennart

Laat me nou genieten van mijn tunnelvisie XD
Is that you in the button's box, making all that noise?

alfroj

There are only 10 types of people in the world.
Those who understand binary and those who don't.

hillo

Al die Viviënnestemmers ::drama::

wicky the viking

hoewel het er te dik bovenop ligt
ga ik toch voor Jon als Mol

maar ik heb toch nog mn twijvels
het kan net zo goed een van de dames zijn
en dan hebben ze mij mooi beet genomen

gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

robin88

ik ben tot nu nog de enige die voor anniek gaat  :P daarom dacht ik. wat als ik gelijk heb en aniekde mol zou zijn wat dan? maar als dennis alles voor 100% op Jon heeft gedaan en een rood scherm krijgt dan lijkt mij het logisch dat Jon de mol NIET is. dus ik stuiter nu op vief en anniek maar vief heeft dan wel erug veel geld opgehaalt voor een mol.

kijk maar bij vief in de bediening opdracht.
als vief de mol zou zijn zou ze:
1. nikx zeggen als PJH vraagt of ze het willen proberen om het te verdubblelen
2. het proberen maar exprex niet laten lukken
maar het proberen en goed doen lijkt mij geen taak voor een mol.

maar dennis zei tegen vief dat zze zich verdacht moest gaan gedragen om rick en anniek op het verkeerde spoor te zetten. maar vief dee dat niet omdat ze niet wil dat iedereen een groen scherm krijgt omdat ze misschien de mol ook is.

en tot slot waarom heet het: wie is de mol en waarom niet wie is het paard of wie is de muis. of wie is de vos, of wie is het rode poppetje dat o en neer stuiter [jumpiej]. of wie is de boosdoener, of wie is de traktor, of wie is de donald duck, of wie is de snotlap, of wie is het vraagteken, ik kan zo ureeeeen door gaan maar warom het het wie is de mol??? ???

hillo

Het programma heet wie is de mol, omdat een mol een dier is dat ondergronds werkt. Mol is daardoor een synoniem van saboteur. ;)

wicky the viking

Citaat van: robin88 op maart 01, 2009, 14:08:37 PM
ik ben tot nu nog de enige die voor anniek gaat  :P daarom dacht ik. wat als ik gelijk heb en aniekde mol zou zijn wat dan? maar als dennis alles voor 100% op Jon heeft gedaan en een rood scherm krijgt dan lijkt mij het logisch dat Jon de mol NIET is. dus ik stuiter nu op vief en anniek maar vief heeft dan wel erug veel geld opgehaalt voor een mol.

kijk maar bij vief in de bediening opdracht.
als vief de mol zou zijn zou ze:
1. nikx zeggen als PJH vraagt of ze het willen proberen om het te verdubblelen
2. het proberen maar exprex niet laten lukken
maar het proberen en goed doen lijkt mij geen taak voor een mol.

maar dennis zei tegen vief dat zze zich verdacht moest gaan gedragen om rick en anniek op het verkeerde spoor te zetten. maar vief dee dat niet omdat ze niet wil dat iedereen een groen scherm krijgt omdat ze misschien de mol ook is.

en tot slot waarom heet het: wie is de mol en waarom niet wie is het paard of wie is de muis. of wie is de vos, of wie is het rode poppetje dat o en neer stuiter [jumpiej]. of wie is de boosdoener, of wie is de traktor, of wie is de donald duck, of wie is de snotlap, of wie is het vraagteken, ik kan zo ureeeeen door gaan maar warom het het wie is de mol??? ???

dat Dennis op Jon stemt als zijnde mol hoeft niet te betekenen dat Jon de Mol niet is
als Anniek meer vragen goed heeft
of de test sneller heeft gemaakt
dan vliegt Dennis

dus dennis een rood scherm
wil niet direckt zeggen
dat Jon niet de mol is

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

hillo

Daar ben ik het helemaal
mee eens!

Watiseenmol

Citaat van: hillo op maart 02, 2009, 00:11:58 AM
Daar ben ik het helemaal
mee eens!

Als ik een tunnelvisie op Jon had zou ik er ook wel mee eens zijn :P