Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Ontmaskeringstactiek

Gestart door hillo, januari 08, 2009, 01:52:51 AM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Dit zei ik vorig jaar:

Citaat van: hillo op maart 07, 2008, 15:56:51 PM
Vanaf aflevering 2 toch een beetje de goede mol gehad :) Volgend jaar pak ik het weer eens anders aan, ik praat mezelf geen verwachtingen aan, ga op niemand hopen en volg puur m'n verstand. Vrouwelijke intuïtie is blijkbaar echt iets vrouwelijks :P of in ieder geval niet iets hilloërigs...

maar ik weet nu al dat dat toch niet lukt ::drama::

Welke tactiek hebben jullie? :P

Lennart

Ik wil zelf een boekje gaan bijhouden :P Wie doet wat verkeerd, wie doet wat goed, etc. Sowieso de opdrachten waarbij ze per persoon geld binnenhalen, zoals waar ze een vraag krijgen om geld in de pot te spelen. De Mol beantwoord zo'n vraag natuurlijk verkeerd.
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

Citaat van: Lennart op januari 08, 2009, 02:47:33 AM
Ik wil zelf een boekje gaan bijhouden :P Wie doet wat verkeerd, wie doet wat goed, etc. Sowieso de opdrachten waarbij ze per persoon geld binnenhalen, zoals waar ze een vraag krijgen om geld in de pot te spelen.

Daar hebben we heinz voor! [jumpiej]

Citaat van: Lennart op januari 08, 2009, 02:47:33 AM
De Mol beantwoord zo'n vraag natuurlijk verkeerd.

Tenzij de mol niet molt die opdracht en dan zit je heulemaal verkeerd! [jumpiej]

Lennart

Zoals in de afgelopen seizoenen is gebleken, gaat de Mol vaker voor wel mollen bij dat soort opdrachten dan niet ;) Sowieso, als iemand vaker de fout in gaat, dan wordt het voor mij wel verdacht.
Is that you in the button's box, making all that noise?

poltergeist

Ik ga weer voor voorkennis, die werkte vorig jaar ook

Juudith

Gewoon intuïtie, die had het jarenlang goed. :P
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

jasminum

ik hou altijd bij wie op wie stemt.
Anniek stemde op Sebastiaan. Dus waarschijnlijk is Sebastiaan de mol niet want ze kreeg een rood scherm

En ik zoek info op over Titanic. Is in 2 afleveringen al 3x genoemd...

Watiseenmol

Mijn tactiek is puur kijken naar wie onopvallend wil zijn. Dat heb ik vorig jaar maar besloten nadat ik me 3 klaplongen had gelachen toen Dennis de mol was [jumpiej]. Tot nu toe zit mijn mol er iig nog in.

Mathidinkske

Citaat van: Watiseenmol op februari 19, 2009, 23:46:08 PM
Mijn tactiek is puur kijken naar wie onopvallend wil zijn. Dat heb ik vorig jaar maar besloten nadat ik me 3 klaplongen had gelachen toen Dennis de mol was [jumpiej]. Tot nu toe zit mijn mol er iig nog in.
+1

Eerst was Vivienne mijn absolute mol, maar an de laatste aflevering ben ik volledig overgestapt op Dennis, die Viv wil DOEN mollen.

Wie zijn de weerwolven?