Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Aflevering 1

Gestart door hillo, januari 09, 2009, 03:31:20 AM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Tien bekende Nederlanders... Op avontuur in Noord-Ierland... Eén van hen: een Mol... Maar wie?... Dat wist zelfs de Mol niet...

En zo begon een nieuwe serie Wie is ... de Mol?! De vier BN'er-ex-mollen (Yvon, Milouska, Inge en Dennis) voelden acht kandidaten aan de tand en kozen een mol. De pot stond meteen op -€3000,-. Een mollenstreek was al door de mol geleverd voordat hij überhaupt de mol werd! De volgende dag vond een chaotische opdracht in een fabriek plaats. De kandidaten renden paniekerig door elkaar om op hun juiste positie terecht te komen. Met minder dan een minuut te gaan stonden de laatste kandidaten voor de goede camera. De pot was terug bij 0! Helaas zou dat niet zo blijven die dag: bij een onderhandelspel waren het Jon, Dennis, Rick en Paula die ervoor zorgden dat de pot terug onder nul schoot. En dat alles voor een vrijstelling die niemand kreeg. Genoeg verdenkingen dus voor een mol! En misschien voor de Vlaamse Vera wel te veel, want zij moest als eerste terug naar huis...



Wat vonden we ervan? [jumpiej]

hillo

1. Froukje
2. Jon
3. Anniek
4. Paula

5. Rick
6. Viviënne
7. Dennis
8. Sebastiaan
9. Hans
10. Vera

Meestal zet ik de mol op 4 na aflevering 1... :P Maargoed, ik denk wel dat de mol een van m'n top 4 is :)

Leuk dat het weer begonnen is ;D Ik werd alweer zenuwachtig bij de executie enzo ::drama::

Lennart

1. Viviënne
2. Sebastiaan
3. Jon
4. Paula
5. Froukje
6. Rick

7. Anniek
8. Hans
9. Dennis

Ik geloof de mindfuck, dus ik denk sowieso dat Dennis het niet is. Ik neig dus naar Viviënne, hoewel mijn hele top 6 eigenlijk mensen zijn die ik nog als potentieel molletje zie. Ik denk dat ik na aflevering 2 pas een preciese selectie kan maken.
Wie was ook alweer degene die zo lang twijfelde toen ze haar vroegen of ze winnaar of mol wilde zijn, ofzo? Want ik denk dat we die dan ook sowieso kunnen afschrijven, zoals de ex-mollen op haar reageerden. Ja, ik geloof de mindfuck :P
Is that you in the button's box, making all that noise?

Juudith

Ik geloof dat Froukje te erg twijfelde. Ik denk voorlopig Hans of Jon :) Of Froukje, want dies leuk :P
Si decem habeas linguas, mutum esse addecet.

Mathidinkske

Bij de test verschenen volgende cijfers:

10
5
20
2
7
14

Geen idee of dit een hint zou kunnen vormen xD

Wie zijn de weerwolven?

hillo

We begonnen weer met goede kijkcijfers: 1.514.000 [jumpiej]

Sjors

Citaat van: hillo op januari 10, 2009, 01:51:17 AM
We begonnen weer met goede kijkcijfers: 1.514.000 [jumpiej]

De kijkcijfers moeten volgende aflevering toch hoger kunnen :p

en dan...

Het is weer begonnen! en hoe!
En ik weet niet, maar volgens mij kijk ik dit jaar heel anders. Ik ben weer die enorm fanatieke kijker. Die om de vijf minuten geheime hints ziet langskomen. Dit moet mijn jaar gaan worden, ik ontdek die mol!