Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Aflevering 4

Gestart door hillo, januari 29, 2009, 21:49:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

Hans is weg en dat betekent een hoop vrolijkheid minder in de groep. Als de kandidaten naar de heuvels trekken, blijkt dan ook goed welke vriendschappen écht, en welke gespeeld zijn. Eerst vinden de kandidaten €7000 euro, waarvan ze later slechts €1500,- uitgeven aan hun nachtrust. Beetje jammer dat er tijdens die nacht vervolgens wel weer €5850,- verdwijnt uit de broekzak van Sebastiaan. Ook flipperen betekent weinig succes voor de kandidaten, want dankzij Sebastiaan, Dennis, Paula en Viviënne gaat er nog eens een kleine €3000,- euro uit de pot. De groep is duidelijk toe aan wat orde, want welke opdracht ze ook spelen, ze blijven kakelen en liegen. Ook over wie zij denken dat bij de volgende test gaat vertrekken. Toch wisten drie van hen correct te voorspellen dat dit Paula was en komt er na een dure aflevering toch nog weer wat geld in de pot. De pot die dus helaas voor Paula niet naar haar gaat, want zij vulde haar test in op de verkeerde Mol.



Woei! [jumpiej]

hillo

#1
Jammer van Paula, maar dat had ik wel weer goed voorspeld! Gaat goed met de Pool dit jaar, alleen heb ik al 4 weken lang gezegd dat Anniek de mol is :(

Beetje suffige opdrachten wel deze week, maar op zich vond ik de aflevering weer erg leuk! ;D En zoals altijd heb ik weer geen idee wie de mol is :'(

Wel stom dat ik Paula als afvaller had en toch op nr. 2 zette, nu ziet het er echt stom uit :P Maar na aflevering 8 ga ik eens vergelijken met wat ik in aflevering 1 zei en dan blijk ik vast een keigoeie molvanger!


Aflevering12345678910
Verdachte
1FroukjeJonJonJon
2JonFroukjePaulaAnniek
3AnniekAnniekAnniekFroukje
4PaulaPaulaFroukjeViviënne
5RickRickDennisRick
6ViviënneViviënneViviënneDennis
7DennisDennisRickSebastiaan
8SebastiaanSebastiaanSebastiaanPaulaPaulaPaulaPaulaPaulaPaulaPaula
9HansHansHansHansHansHansHansHansHansHans
10VeraVeraVeraVeraVeraVeraVeraVeraVeraVera

wicky the viking

mischien is het leuk een nieuw topic in te voeren
namelijk :
welke groep VERLIEST er het meeste geld
dan staat deze groep
nu al denk ik erg hoog
hebben ze toch nog iets om trots op te zijn !

Gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

hillo

Kijkcijfers: 1.448.000 [jumpiej]

Marloes

Aflevering12345678910
Verdachte
1DennisDennisSebastiaanFroukje
2SebastiaanSebastiaanRickAnniek
3AnniekRickDennisRick
4PaulaPaulaPaulaJon
5RickAnniekJonDennis
6FroukjeViviënneFroukjeSebastiaan
7ViviënneFroukjeAnniekViviënne
8JonJonViviënnePaulaPaulaPaulaPaulaPaulaPaulaPaula
9HansHansHansHansHansHansHansHansHansHans
10VeraVeraVeraVeraVeraVeraVeraVeraVeraVera
Na zon geweldige tabel van low kan ik natuurlijk niet achterblijven! :P
Vooral niet teveel letten op de eerste afleveringen, want dat weet ik niet echt meer :P

Martinulus

Zo doe ik het niet... mijn verdenkingen zijn volstrekt irrationeel. Ik ben overigens wel bang dat ik met een tunnelvisie op Jon ga.


Martijn
Redacteur Hot Forum Radio en Hot Forum Mail
Presentator van Martijn's Moment of HF Radio