Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Even laat op de avond

Gestart door Sjors, oktober 16, 2004, 23:23:24 PM

Vorige topic - Volgende topic

Chris.B

waar zullen we het over hebben dan

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Sander

TV-krokodil op ??n in Duitsland 
Het 7-jarige kindersterretje Joy Gruttman heeft de eerste plaats bereikt van de Duitse hitparade met haar liedje over krokodil 'Schnappi'. Dit meldt de website Schnappi.tv. Duitsland is compleet in de ban van de kleine zoete tv-krokodil. Websites over Schnappi schieten als paddestoelen uit de grond. De dvd's en video's zijn niet aan te slepen.

De Duitsers zingen massaal 'Schni, Schna, Schnappi'. Schnappi de krokodil heeft Duitsland veroverd en de 7-jarige Joy Gruttman is een grote ster geworden.Voor zowel jong als oud is de krokodil en het liedje het gesprek van de dag. Chatrooms, forums en websites schrijven over het groene dier. Discotheken en kroegen draaien het liedje grijs in Duitsland.
Schnappi werd bedacht door Rosita Blissenbach en Iris Gruttman. Het nichtje van schrijfster Iris Guttman, de 7-jarige Joy, is de zangeres van het succesvolle liedje. Beide dames waren verantwoordelijk voor meer kinderverhaaltjes en liedjes. Volgens kenners is het voor het eerst sinds de Duitse versie van het Nederlandse 'Smurfenlied' dat een kinderliedje weer bovenaan de hitparade staat. [Novum/Radio.NL]

Sander

Lies

Ik kan hem niet downloaden jullie wel?
Nog wat leuks bij jullie gebeurt ofzo?

Sjors

Chris.B

nou ik heb het liever wat warmer ;)

Westside!!!

Sjors

Chris.B

Westside!!!

Sjors

Chris.B

lekker vlot ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Westside!!!

li-tje

grappig k ken ut liedje nie

Sjors

Weer even een avondje gezellig

Lies

Tja Vandaag Is het Hier Niet Gezellig.. Is Helemaal Niemand :-\

U fT. Me

Hou graag op met dat stomme liedje van die Schnappi geval mensen lief echt een irritant nummer die je snel in je kop krijgt mn broer is er helemaal gek van dat zown ukkiepukkie song een grote hit is zeg ...

Sjors

weer eens lekker hier posten

Monique

dead or life,, the difference is so big, the step so small