Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Spelcomputers

Gestart door ~McDuck*, oktober 19, 2004, 22:30:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

Welk(e) Spelcomputer(s) vind jij het beste? (Max. 2 stemmen)

PC
Xbox
Xbox 360
PS
PS2
PS3
PSP
GameCube
Nintendo
Gameboy
N-Gage
Wireless

Adun

Ik hoef mijn PC niet perse te onderhouden :P ik gebruik um toch alleen voor school en dit Forum, voor spellen ga ik achter mijn xbox ik heb um omgebouwd dus daar heb ik ook een grote keus aan spellen ::)

Ik

idd ja en jij met je FAMILIE KORTING... 1 corrupte bende daarzo... tis net Sicili?...  :P  ::)  :-X  :-\  ;)  :)  :D  ;D

~McDuck*

Citaat van: Adun op april 08, 2005, 19:03:21 PM
Ik hoef mijn PC niet perse te onderhouden :P ik gebruik um toch alleen voor school en dit Forum, voor spellen ga ik achter mijn xbox ik heb um omgebouwd dus daar heb ik ook een grote keus aan spellen ::)
Maar de echte gamers zitten toch achter de PC...geef toe!

Adun

De echte gamers van PC games ja,
maar de Echte gamers van de X-Box games zitten toch wel achter de X-Box denk.

~McDuck*

De ECHTE gamers spelen het online VIA DE PC, want de computer is nooit zo'n goeie tegenpartij als ECHTE GAMERS

Adun

Ik speel online via de X-BOX speel ik ook niet tegen een computer maar tegen andere ECHTE GAMERS

De PC is niet de enige die online kan.

EvaiN

nee maar tis daar wel et handigst, want je kan en online game en internette, maile, msn'n enz.  :)

Adun

Ja voor het gamen gebruik ik men x-box,
en voor de rest de PC,

Ik doe het toch niet allemaal tegelijk

~McDuck*

Helaas heb je bij de Xbox geen muis. daarom ga ik voor de PC. de muis heb je echt nodig bij een shooter om goed te kunnen spelen tegen anderen: DE MUIS IS VOOR ECHTE GAMERS!

Adun

Maar je moet wel oppassen als je een kat hebt  :P :D

ik vind het juist makkelijker mat de controler

~McDuck*

Leg jij dan maar eens uit waarom dat makkelijker is  :P

Ik

de first person games zijn makkelijker met een muis... maar de third person games zijn meestal makkelijker op de xbox

~McDuck*

De shooters zijn meestal first person. en inderdaad heb je daar de muis voor nodig,
Maar bij third person is het denk ik ook makkelijker met de controller van de Xbox (niet de ps2)

Adun

Citaat van: Curufinw? Telr?nya op april 11, 2005, 15:56:25 PM
Leg jij dan maar eens uit waarom dat makkelijker is :P

Ik ben niet gewend met muis en wel met de controler, daarom vind ik dat makkelijker :P

Ik

ok das een redelijk argument... je bent wel de enige die dat zegt... die ik ken dan...