Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Spelcomputers

Gestart door ~McDuck*, oktober 19, 2004, 22:30:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

Welk(e) Spelcomputer(s) vind jij het beste? (Max. 2 stemmen)

PC
Xbox
Xbox 360
PS
PS2
PS3
PSP
GameCube
Nintendo
Gameboy
N-Gage
Wireless

Susa

Citaat van: Ik op december 12, 2004, 19:50:21 PM
wij...??

ja wij thuis ;), ik moet ook alles voor je voorkauwen he :P

Basara

Mijn nes biedt vele malen meer lol dan de xbox en de ps2 en gamecube te samen, en de grap is dat ik nu niet sarcastisch ben.

ik meen serieus dat ik spellen als ninja gaiden eentonig vind en saaier dan simpele vechtspelletjes op een nes die pas echt kundigheid vragen om uit te spelen.... en al vind ik ninja gaiden een tof spel voor de xbox en zegt men dat het altijd lastig is vind ik het redelijk normaal...en zo'n dikke hardcore gamer ben ik niet meer....

beste 3D systeem vind ik de n64 omdat daar perfect dark en banjo kazooie/tooie en zelda op zaten ...
maar ps1 was ook erg koel maar op tekken na vond ik het niet erg super vernieuwend (omdat mario64 de eerste echte goede 3d game was in mijn mening) banjo kazooie houdt me nu nog, jaren nadat ik het heb uitgespeeld,  bezig, meer dan de laatste nieuwe game die ik heb gekocht.  die game kwam gewoon uit toen die console het niet meer moest hebben van zn graphics mar van zijn originaliteit en inventiviteit, en banjo tooie is voor mij het toppunt van perfecte level opbouw, humor ,speelbaarheid, en vrijheid.

en om heel eerlijk te zijn ik stiekem wel beetje ninty fan hoor, maar welke concurentie hadden mijn nes snes en n64 dan? de ps1 was "ok" maar niet mijn ding. PS2 was kut maar is nu geil (het aanbod is na een tijdje eindelijk fantastisch, maar dan ook echt fantastisch) en de gamecube heb ik, die is goedkoop en toch koel. xbox is me veel te duur. (xbox laif en games zijn echt niet cheaplieverdjes, behalve als je het nu koopt, wanneer de nieuwe consoles binnekort uitkomen =_=)

all in all, pc topt het allemaal, want daar komt world of warcraft op uit. end of story. :P

Ik

pc is idd the best... daarna (vind ik) xbox daarna GC en daarna de PS2...

~McDuck*

Nee, ik ben het niet helemaal met je eens!
1 PC
2 Xbox
3 PS2
en 4 bestaat niet

Basara

word weer massaal gereageerd op graphics hier...zo zonde :(

persoonlijk zie ik niet in wat de xbox heeft wat de ps2 en gc niet hebben. halo = KUT.  leuke xbox exclusives zijn dingen als panzer dragoon orta en otogi en dergelijke

als je zegt dat halo een vernieuwende super shooter is, heb je geen perfect dark of timesplitters 2 gespeeld.

halo online is KUT.  ik wist in mijn eerste potje iedereen dood te maken. reden? ik vond een zeker zwaard achtig wapen wat als functie "one hit kill" had.
als je dat leuk vind moet je revenge of the zombies gaan spelen waar alles in 1 schot doodgaat 

halo offline wil ik het niet eens over hebben...verhaal? dope gameplay? me reet.  het zit zo vaag in elkaar dat snugger draaien nog lastig word gemaakt.... 
 
en ja, ik heb de draai speed op very high gezet, net geen insane, maar dan draait hij ongebalanceerd (een snel ander traag)


en gelukkig zal timesplitters 3 ook voor de xbox online gaan (en ps2 , geen gc :( jammer)  en dan moet men dat eens gaan spelen.... gran turismo > andere racers by far, en de rest is op elke console ding verkrijgbaar...


~McDuck*

Citaat van: Basara op januari 10, 2005, 15:26:28 PM
...word weer massaal gereageerd op graphics hier...zo zonde :(...

...persoonlijk zie ik niet in wat de xbox heeft wat de ps2 en gc niet hebben. halo = KUT.? leuke xbox exclusives zijn dingen als panzer dragoon orta en otogi en dergelijke ...

...halo online is KUT.? ik wist in mijn eerste potje iedereen dood te maken. reden? ik vond een zeker zwaard achtig wapen wat als functie "one hit kill" had.
als je dat leuk vind moet je revenge of the zombies gaan spelen waar alles in 1 schot doodgaat

...halo offline wil ik het niet eens over hebben...verhaal? dope gameplay? me reet.? het zit zo vaag in elkaar dat snugger draaien nog lastig word gemaakt...
Ten eerste: het is logisch dat er op de graphics alleen gereageerd wordt want dat hangt echt alleen van de cpu/grafische/geluidskaart af.
Ten tweede: Halo is inderdaad K*T.
Ten derde:Online en offline noem je Singleplayer en Multiplayer.

Basara

Citaat van: Omerta op januari 10, 2005, 15:31:59 PM
Citaat van: Basara op januari 10, 2005, 15:26:28 PM
...word weer massaal gereageerd op graphics hier...zo zonde :(...

...persoonlijk zie ik niet in wat de xbox heeft wat de ps2 en gc niet hebben. halo = KUT.  leuke xbox exclusives zijn dingen als panzer dragoon orta en otogi en dergelijke ...

...halo online is KUT.  ik wist in mijn eerste potje iedereen dood te maken. reden? ik vond een zeker zwaard achtig wapen wat als functie "one hit kill" had.
als je dat leuk vind moet je revenge of the zombies gaan spelen waar alles in 1 schot doodgaat

...halo offline wil ik het niet eens over hebben...verhaal? dope gameplay? me reet.  het zit zo vaag in elkaar dat snugger draaien nog lastig word gemaakt...
Ten eerste: het is logisch dat er op de graphics alleen gereageerd wordt want dat hangt echt alleen van de cpu/grafische/geluidskaart af.
Ten tweede: Halo is inderdaad K*T.
Ten derde:Online en offline noem je Singleplayer en Multiplayer.


damn. plz
laat die laatste zin per ongeluk zijn.

mag ik je eraan herinneren dat je op de nes ook multiplayer en singleplayer had? je weet wel, met een maat op de bank ? arcades ? sp en multiplayer. online multiplayer is daarom online.

praat geen onzin.  ik heb hier nog vaak console lan party achtige dingen gehouden...met 8 man gamen "offline" maar dat is vast aalemaal met 8 televisies singleplayer he?

~McDuck*

Ten 1e: vloeken is niet toegestaan op dit forum (toch?)
Ten 2e: 'offline' LAN is ook ONLINE! Want je speelt tegen andere mensen en is dus multiplayer. Multiplayer betekent tegen 2 of meerdere personen. en online betekent tegen andere consoles/pc's

~McDuck*

Moet zoiets niet gemeld worden of wie basara het NU wijzigen!

Basara

#39
sorry als ik je tere kinderzieltje heb geschonden hoor lieverd, ik weet zeker dat sjors me nu heel hard gaat slaan.

ik zal in het vervolg heel netjes N**R  typen om aan te duiden dat ik iets minder positief vind eauk?

kom op zeg...

ik zpeel eigenlijk meestal met een n64 of gc met 4 controllers, ik link nog niet eens, daar had ik het ook over..

maja, als je een spelletje speelt, is dat natuurlijk gemaakt door iemand die internet heeft. dus het is online.

*edit : kutkutkutkutkutkutkutkutkutkutktuktutkutkut

Susa


Basara

Citaat van: susa op januari 10, 2005, 18:12:30 PM
kutkutkutkutkutkut


:)

zie je wel, wij zijn hartstikke aardig en gezellig, susa poste zelfs een smiley!


Susa

whaha omerta hang niet zo een schijnheilig jochie uit astjeblieft zeg, ik noem k*t niet vloeken maar een stopwoord, en dat mag best gebruikt worden discrimineren mag niet...

~McDuck*

k*t is minder erg dan d*mn als je snapt wat ik bedoel!

Basara

Citaat van: Omerta op januari 10, 2005, 21:50:49 PM
k*t is minder erg dan d*mn als je snapt wat ik bedoel!

damn is nog geen godslasterende term als je dat bedoelt, zo niet, dan is het van het niveau "verdorie" kwa kwetsendheid...