Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Spelcomputers

Gestart door ~McDuck*, oktober 19, 2004, 22:30:32 PM

Vorige topic - Volgende topic

Welk(e) Spelcomputer(s) vind jij het beste? (Max. 2 stemmen)

PC
Xbox
Xbox 360
PS
PS2
PS3
PSP
GameCube
Nintendo
Gameboy
N-Gage
Wireless

~McDuck*


U fT. Me

hee dit kan wel een woordenboek topic worden ... ;D.

Basara

Citaat van: Omerta op januari 11, 2005, 16:37:05 PM
D*mn= verdom me


woordenboekelijk gezien, en gebruikswijzegezien, is dit incorrect.

damnit ofwel dammit , of damn it , hoe men het ook wil typen , betekend weldegelijk, "verdom het"

Damn zou , als het direct vertaalbaar zou zijn,wat het niet is, verdomd betekenen.

aangezien damn een op zichzelf een geheel vernieuwde term is geworden is is de godlasternde mening hiervan, COMPLEET , weg. 

En zeg nou zelf,

verplaatst in die  zin damn met verdomme, en kijk of het klopt.

en verdomme is in principe, verdoem mij, ik wens iemand om mij te verdoemen, ik wens de verdoemenis over mijzelf. Waarom heb jij daar last van?

Chris.B

mensen kom hou op met deze onzin .maak desnoods eeen topic aan om tegen elkaar te batelen maar ga alsjeblieft niet dit soort onzin wat ten kosten kan gaan van de gezeligheid

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Basara

Sinds wanneer is een meningsverschil destructief tegenover gezelligheid?

Zoek de functie van een forum op. daar staat converseren,als we elkaar alleen maar gelijk mogen geven dan komt de converatie nooit verder,

nee, weet je wat pas echt ongezellig is?

van die depri mensen die zeggen dat iemand anders de sfeer verpest, dat is pas ongezellig!

hoogstens zou je kunnen melden dat we niet ontopic zijn. maar dan moet je dat zeggen :)

Chris.B

het kan best zijn dat forum is om te discuseren.maar discuseer over het onderwerp en niet zoals hier discuseren over woorden terwijl we het over hier over game consoles  zouden moeten hebben

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Basara

lees mijn vorige post nog eens rustig door....en je ontdekt mischien dat je dingen herhaalt :)


oh wacht, games !

Pokemon mini for the win!

~McDuck*


U fT. Me

ja iedereen heeft thuis een pc :P

maartenthe1


~McDuck*


U fT. Me

Wat maakt het uit of het een ps2 of pc is ?
als je niet dat woord ps2 wilt horen ga dan niet naar deze topic
want je hoort het hier heel vaak zie je ook wel aan de titel ...

maartenthe1


Basara

Gameboy wint het toch van alles ~_~ de oude gameboy is nog steeds de beste <3<3

U fT. Me

Ik heb zelf ook alleen maar een gameboy en meer dan dat (mp3 mag nogh wel) ga ik ook niet kopen want ik heb er nu echt gene tijd meer voor ....