Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Wat kies je??

Gestart door Susa, juli 01, 2004, 23:27:06 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

bridget


azie of amerika

hillo

Ligt eraan welk deel... Maar dan ga ik toch maar voor Aziƫ

Chinees of Japans (eten)

Marloes

chinees..japans heb ik nog nooit op

aan PE meedoen om geld te verdienenn op een makkelijke manier of om te genieten van de omgeving etc..

hillo

3e optie: aan PE meedoen om het spel te spelen...

hmmm... ik kies optie 3!

konijn of haas

Marloes

Citaat van: hillo op maart 19, 2006, 22:03:47 PM
3e optie: aan PE meedoen om het spel te spelen...

hmmm... ik kies optie 3!

Dat is dan eigenlijk optie 1 en 2...want als je meedoet aan PE voor het spel dan doe je het ook voor het geld want daar gaat het spel om en ook optie 2 want met de spellen die je moet spelen, kun je vanalles zien doordat je zo snel reist en bijv een vrijgeleide wint.... :P lkkr ingewikkeld uitgelegd :P :P


Ik kies trouwens voor een konijn denk ik,,

ooievaar of albatros :P

hillo

Citaat van: marloes op maart 20, 2006, 16:30:54 PM
Dat is dan eigenlijk optie 1 en 2...want als je meedoet aan PE voor het spel dan doe je het ook voor het geld want daar gaat het spel om en ook optie 2 want met de spellen die je moet spelen, kun je vanalles zien doordat je zo snel reist en bijv een vrijgeleide wint.... :P lkkr ingewikkeld uitgelegd :P :P

Maar als ik mee zou doen zou ik het absoluut niet voor het geld of de omgeving doen, maar gewoon voor het hele sfeertje van "ik moet snel ergens zijn en ojee, daar gaan pietje en keesje ons voorbij! Snel! die bus in!"

Citaat van: marloes op maart 20, 2006, 16:30:54 PM
ooievaar of albatros :P

albatros

Pietje of Keesje


Marloes

Citaat van: hillo op maart 20, 2006, 18:57:37 PM
Citaat van: marloes op maart 20, 2006, 16:30:54 PM
Dat is dan eigenlijk optie 1 en 2...want als je meedoet aan PE voor het spel dan doe je het ook voor het geld want daar gaat het spel om en ook optie 2 want met de spellen die je moet spelen, kun je vanalles zien doordat je zo snel reist en bijv een vrijgeleide wint.... :P lkkr ingewikkeld uitgelegd :P :P

Maar als ik mee zou doen zou ik het absoluut niet voor het geld of de omgeving doen, maar gewoon voor het hele sfeertje van "ik moet snel ergens zijn en ojee, daar gaan pietje en keesje ons voorbij! Snel! die bus in!"


Vooruit dan,,  ik geef je gelijk :P Ik denk eijk dat ik ook daarom mee zou doen :P



Doe maar keesje.. :P
om in de sfeer van PE te blijven...
PE samen met een vrouw of met een man



Lies

man.. vrouwne geven vaak gezeik :P

blauwe of gewone cola?

Marloes

gewone cola

roos of tulp

SpydeR

Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

Marloes

em..jeetje :P..uh doe maar...barbie

Marloes

ik ben vergeten de volgende wat kies je bij te zeteen dus dat doe ik nu..

fiets of brommer

Lies

fiets
volgende keer gelive je berichtje dan ff veranderen en niet 2 plaatsen..

gtst of onm?

hillo

gtst

gtst van de buis of houden

Marloes

gtst houden

stuud of nerd