Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Sims 2

Gestart door U fT. Me, oktober 21, 2004, 18:23:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

U fT. Me

dat van motherlode klopt niej je krijgt 50.000 dollar
hoe weet jij al diej codes zeg,,,  :-\

Ik


U fT. Me

Das waar maar als ze soms wel n0dig zijn gebruik ik ze wle,,, :)
hebben julliej al een X de t0ppunt van de carierre bereikt?
ik n0gh niej maar als je dat hebt verdien je veel geld
0whkeej l0gisch,,  ;) Maar dan heb je 00k wat met z0wn helik0pter
maar ik weet niej wat je daarmeej m0et d0en  :-\

Susa

Citaat van: Ik op december 12, 2004, 19:49:48 PM
codes zijn zwak...

nou en ik waardeer mijn luiheid ;)

U fT. Me

haha
g0wh susa!  :P

~McDuck*

Wat zijn de veranderingen vergeleken met 1?

U fT. Me

Als je een kind wilt creeren dan kan je ene kind maken met de DNA van zijn ouders ze hebben nu ook wensen die je kan vervullen voor ze en zo kan je wensvervullers voor ze kopen

Lies

Je kan makkelijker huizen neer zetten.. bomen plaatsen in debuurt.. uit winkelen.. de mensen wordne zwanger, (met alle bijwerkingen :P), kinderen moet je echt op voeden..( zindelijk maken en leren lopen en praten enzo) en kleren moet je zelf kopen voor in de kleding kast.. en alles is veel uitgebreider.. het behang de vloer en de mebels kun je veel keuze uit maken met kleur en patroon..

U fT. Me

Je kan nu ook regenbogen in de buurt plaatsen en luchtballonnen envan alles en nog wat

li-tje

wee k nie, mar de sims 2 kan je owk veel meer draaien enzo en meer inzoomen, je heb  baby's, peurters, kinders tieners volwassenen en ouderen en je kan precies zien wanneer ze nar de volgende fase gaan

Lies

Je kan bij magere hein (toevallig dat verhaal ooit gelezen? :P) smeken ofzo dat je niet word mee genomen ofzo

U fT. Me

ja dat klopt je kan ook met die magere hein als je het overleeft kan je hem uitnodigen en een kindje krijgen van hem zonder een code te gebruiken dat hoorde ik op de sims2 site

~McDuck*


U fT. Me

Maar je moet dan wel eerst zorgen dat iemand bijna dood gaat en dan van magere hein winnen door te smeken enzo. Dan heb je hem ontmoet dus en kan je hem uitnodigen. Maar ik heb het zelf nog nooit meegemaakt ...

~McDuck*