Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Sims 2

Gestart door U fT. Me, oktober 21, 2004, 18:23:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

U fT. Me

Ik heb dat ook ze zeggen dat je dan het spel gedownload hebt of gewoon niet de orginele hebt ....

li-tje

ik weet het niet, volgens mij heb k dezelfde crack mar bij jacq dee die t gwoon=S en smeken helpt vaak niet bij jongere mensen, bij ouwe wel :) mar dan komt ie een paar dagen later weero :-\

U fT. Me

Het maakt niks uit of je oud of jong bent als je maar heel veel punten hebt verdient met Inzicht want dan kan je goed in zien  met het spel om iemand te redden en dann kan je goed : Steen Papier Schaar

Doen ....

~McDuck*

Citaat van: Omerta op januari 24, 2005, 15:18:48 PM
Maar ik heb een fraagie!

Bij mijn Sims 2 kan ik niet bouwen! Wel spullen kopen enz maar niet bouwen!
Ik heb een nocd crack gebruikt (uiteraard)!
Wie kan me helpen?
nog steeds geen oplossing gevonden!

U fT. Me

Het kan zijn dat je dan geen orginele CD hebt van de SIMS2

li-tje

Citaat van: GwoOn Sjeef op januari 30, 2005, 16:36:27 PM
Het kan zijn dat je dan geen orginele CD hebt van de SIMS2
euh...... hij heeft hm illegaal......;) mar kzal wel ff kijken voor de crack, als k hm kan vinden =S

U fT. Me

Vraag anders je vraag op www.sims2.nl daar helpen ze je ook heel vaak maar moet je jezelf eerst wel gaan registren

li-tje

daar heb je wel een code voor nodig, en mijn code is al een x gbruikt:S nou moe k t bonnetje gaan zoeken:S

U fT. Me

Op de sims2 kan je het ook gewoon vragen maar dan moet je je gewoon registeren (gratis) en dan kan je berichten plaatsen over je vraag . En ja je hebt wel een bonnetje nodig als je een andere sims2 wilt kopen...

~McDuck*

Dus een andere crack helpt niet...?

U fT. Me

Citaat van: Omerta op februari 04, 2005, 15:01:28 PM
Dus een andere crack helpt niet...?

Nee sorry niet echt ....

~McDuck*


U fT. Me

Citaat van: Omerta op februari 04, 2005, 23:09:17 PM
hmm...
wat dan wel?

Dat moet je gaan infomeren bij de sims2 site
daar moet je je registeren en dan gaan vragen daar
hebben ze meestal wel antwoord op ,, !  :D

li-tje

maar als je je daar registreert, heb je die code nodig die achter op het boekje staat, als je hm legaal gkocht heb tenminste, en die code werkt nie, dus daarom kan k me niet registrern!

U fT. Me

je hebt zo code niet eens nodig hoor je hoeft niet alles in te vullen :)