Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Sims 2

Gestart door U fT. Me, oktober 21, 2004, 18:23:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

li-tje

wel bij thesims.com mar bij die van nl owk orz, volgens mij, mar kzal zo wel ff kijken ;)

Ik

doe is gek  ;)  :)

li-tje

 :P Dr is trouwens een heel huis uitgbrand bij mij, kon die vent die nar zn werk was alles op gaan vegen:(

U fT. Me

Whaha nou ja krijgt hij tenminste een hele goede punt voor schoonmaken ! :P
Maar hoe is alles dan verbrand ? Oja andere keer gewoon een brandalarm kopen dan
Komen die brandweermensen er ook aan ook al is niemand thuis ! :D

~McDuck*

en iemand die het huishouden doet ;) dan hoef je da ook nie meer te doen :P

U fT. Me

Maar dan moet je daarvoor eerst wel een schoonmaker hebben of die schoonmaker is dood gegaan omdat het huis in de fik stond =P

li-tje

khad geen brandalarm en geen schoonmaker, want twas een vent en een vrouw en die waren samen werken! Maja, kga t zo wel ff oplossen:P

Ik

ik heb die 2 dingen altijd... nou ja... bij the sims 1 dan... maar de gameplay zal niet echt veranderd zijn toch...??

U fT. Me

Ik doe altijd een brandalarm erin ... Ook al zijn ze dan arm ,,, :P

Ik

ik doe altijd eerst een brandallarm en dan een diefstalalarm... of hoe noem je dat...

U fT. Me

Citaat van: Ik op februari 13, 2005, 16:21:26 PM
ik doe altijd eerst een brandallarm en dan een diefstalalarm... of hoe noem je dat...

Inbreekalarm en Brandalarm ;)

Ik


~McDuck*

Citaat van: Ik op februari 12, 2005, 15:42:00 PM
ik heb die 2 dingen altijd... nou ja... bij the sims 1 dan... maar de gameplay zal niet echt veranderd zijn toch...??
Neej de gameplay is gewoon nog het zelfde :S

Ik

dan vind ik het niet ?cht de moeite waard om deel 2 te KOPEN... miss te branden als dat kan/lukt...

li-tje

meestal koop k die owk meteen, mar het huis was iets te groot en toen kon k geen alarms meer kopen, want k wou geen code's gbruike