Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Sims 2

Gestart door U fT. Me, oktober 21, 2004, 18:23:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

Lies

Jah dat is uitbreiding, en dat heet in het nederlands zo iets als studenten leven maar je hebt ook de Urbz ofzo en da s wat anders

li-tje

ow, dan wee k t nie :-\

Monique

ik wil het ook allemaal!
alelen jammer da k daar niet zoveel geld voor over heb en dat onze computer zo ### is dat ik het otch niet kan zien door dit beeldscherm
dead or life,, the difference is so big, the step so small

~McDuck*


Sjors

Spreekt voor zich, ze heeft gewoon een te slechte computer voor the sims

Monique

naja,, computer zelf neit
alleen het beeldscherm.. dat is te donker, en je kunt t m ook niet lichter zetten,, dusjah... alles zie ik donkerder.. met plaatjes ook, kan k soms amper zien wat der staat omdat t zo donker is...
dead or life,, the difference is so big, the step so small

li-tje

irritant, als k bij mij mn eigen comp windows xp opzet doet tie t daarop owk wel, denk k, mar dan moe k eerst al die andere sims spellen dr af gooien, en een andere videokaart ofzow, denk k;)

U fT. Me

Ik vind het irritant als je net de sims op je PC hebt en dat dan opeens een neiuwe windows erop moet zetten :( tenminste dat heb ik gehad en mn broer had de bestanden niet meer ... we kregen de bestanden opgestuurd zodat we geen CD hoefden te kopen ;)

li-tje

ow, vaag. Kheb nergens problemen mee ghad orz

U fT. Me

Citaat van: li-tje op maart 07, 2005, 19:44:21 PM
ow, vaag. Kheb nergens problemen mee ghad orz

Raar ja ,.. je moet gewoon de aller orgineelste CD hebben dan heb je geen problemen ermee ! :D

li-tje

die heb nou nog wel, mar met die uitbreiding ga k wel dowloaden, denk k;) anders veel te duur!! :)

U fT. Me

De uitbreiding is ook duur maar je hebt dan wel dat sommige dingen het niet doen omdat die niet origeel is hea :)

Ik

ik zou die ene the simsbox kopen...

Sjors

Ja, maar alles is tegenwoordig duur, dus je meot het gewoon kopen

Ik

ja... idd ja... maar is die ene simsbox met alle simsdelen (behalve 2) erin... leuk of nie...??