Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Sims 2

Gestart door U fT. Me, oktober 21, 2004, 18:23:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

~McDuck*

Citaat van: li-tje op juli 09, 2005, 09:16:51 AM
touchtscreen lijkt mij egt mega irritant. Kvind de PSP zowiezo al beter!!
Ja maar hoe wil jij ooit lkkr de sims spelen met knopjes?

li-tje

da gaat idd nie... Mar op playstation is t denk k een btje verneukt spel... met touchscreen zou t denk k owk nie lukken orz, of je moet een soort muis op da schermpje krijgen en nog wa toetsjes....

~McDuck*

Citaat van: li-tje op juli 09, 2005, 15:54:52 PM
da gaat idd nie... Mar op playstation is t denk k een btje verneukt spel... met touchscreen zou t denk k owk nie lukken orz, of je moet een soort muis op da schermpje krijgen en nog wa toetsjes....
Daarom vind ik ook dat de Sims een echt PC-spel is!
Trouwens dat is eigenlijk met allen sims spellen. (o.a. Sim City e.d.)
Maar ook rollercoaster, etc.

~McDuck*



Naam uitbreiding:
The Sims 2: Nightlife In-Depth

Preview:
Gamespy.com

Luc

O god... komen er zeker ook weer 25 add-on's..... Jippie! Alweer nieuwe kleren/kapsels/tafels/stoelen..... :-\

~McDuck*

Je haalt de woorden uit mn mond.

Dan maar hope op een 'The sims 3'

Luc

whaha en wat moet er daar dan in komen? Grootte van neusgaten bepalen? Oorhaar kleur en lengte bepalen? Aantal wimpers? Pff..van mij hoeft het allemaal niet! Sims is opzich wel leuk om te spelen,, maar van die uitmelkerij word ik niet goed

~McDuck*

Een 1e persoons gezicht en/of een 3e persoonsgezicht.
En dat je OVERAL naartoe kan.
Dus ook naar je werk, etc.

Luc

Ja ok,, het lijkt me idd leuker om vanuit 3rd-person alles te bekijken, je sims rechtstreeks besturen, en ook naar het werk enzo. Weet niet of het in de Sims2 ook al is... het weer, weekenden en dat soort dingen... maar al die andere 'toevoegingen' hoeven van mij dan niet. Het is natuurlijk wel leuker maar om voor al die uitbreidingen 60 euros te betalen...

~McDuck*

Citaat van: _Luc_ op augustus 10, 2005, 00:56:13 AM
...maar al die andere 'toevoegingen' hoeven van mij dan niet. Het is natuurlijk wel leuker maar om voor al die uitbreidingen 60 euros te betalen...
Ja juist wel, maar dan moeten ze dat niet in een uitbreiding doen, maar gewoon gelijk in de game.
Ennuh een uitbreiding kost nooit meer dan 30 (soms 40) euries.

Luc

waarom plempen ze die voorwerpen niet gewoon op internet... net als die betaalde smileys... 50ct voor 10 nieuwe haarstijlen

dan kan je kopen wat je cool vind!

Lies

kunnen ze niet gewoon een grote game maken, das tog veel beter, zeg maar alle versies van 1 en 2 bij elkaar?

~McDuck*

1 en 2 daar zie ik eerlijk gezegd geen verschil in. Alleen 2 is grafisch beter en heb je meer opties en voorwerpen.

Eck

Citaat van: McDuck op augustus 11, 2005, 23:02:39 PM
1 en 2 daar zie ik eerlijk gezegd geen verschil in. Alleen 2 is grafisch beter en heb je meer opties en voorwerpen.

dan heb je het verschil al gevonden.
Ik heb de laatste tijd trouwens niet echt meer een doel met de sims.
Weet een van jullie er eentje? (behalve gezinnetje stichten want dat wordt zo druk)

~McDuck*

Wat ik altijd doe is:
Codes gebruik voor geld.
Gezin in elkaar zetten.
Grootste terrein kopen.
Groot en duur huis bouwen.
Mooie Tuin (niet te groot)
Zo mooi mogelijke kamers e.d.
Zo duur mogelijke rotzooi kopen om op te hangen.
En dan nog een binnen zwembad.
En dan ben ik het zat en speel het spel nooit mee. ;D :P :-\ :) ;)