De Mol Online 12 – Unfinished Business

Gestart door poltergeist, januari 07, 2012, 22:35:10 PM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist

Ooit, in een ver verleden toen de dieren net niet meer konden praten floreerde dit forum.

We deelden wilde verhalen. Deelden wilde theorieën en onze grootste zorg was hoe je een paper vulde met minimaal 10 pagina's en zeker geen lettergreep meer.

Die tijden zijn niet meer.

We werden groot, werden sterk, we pasten niet op en dus hebben sommigen van ons werk. Sommigen verhuisden, sommigen vonden de liefde van hun leven, sommigen sprongen uit vliegtuigen en sommigen vonden een kant van de mensheid die ze voordien nog nooit hadden opgemerkt.

Nu zoveel tijd later rest er maar 1 vraag: zijn de ouden nog goed genoeg of veroveren de nieuwelingen het veld?

Kortom, we gaan een poging doen om een heropleving tot stand te brengen. Met enige verbazing van zelfs mezelf stel ik jullie voor:

Welkom bij:

De Mol Online 12 – Unfinished Business

Nieuwe spellers zullen het opnemen tegen hopelijk enkele oude Sjorsforumleden. Samen maar ook tegen elkaar zullen zij op zoek gaan naar die ene mol in hun midden. (Tenzij de crew beslist om moeilijk te doen en daardoor een tweede mol aanstelt en de reeks een dubieuze naam zoals mol² te geven)

Dus kortom: Reageer even als je het ziet zitten om nog eens, zoveel tijd later, "JIJ BENT HET" naar elkaar te roepen. Reageer even als je net om de hoek komt en denkt: hej tof, dat sjorsforum, ik wil ook wel eens meedoen.

Kortom, kijk om je heen en reageer, en misschien komt er dan effectief nog een reeks.

Tot ooit!

Sjors

Ach zal ik me er ook maar gewoon aan wagen :P [Mollie1]

Lies

*Vind ik leuk* ;) Te verleidelijk om niet mee te doen ;)

Marloes


poltergeist

Mooi mooi, We kunnen al een finale doen.

Links en rechts heb ik al van twijfelingen gehoord. Dus ik denk dat we ongeveer al op 5 staan.

vieffan

Heel verleidelijk om mee te gaan doen :P. Als we niet te vroeg beginnen doe ik mee, anders wordt het een beetje druk ;D

edit: *ziet avater, wauw die is al oud   :o*

hillo


Lennart

Is that you in the button's box, making all that noise?

Ulysses

Nieuw in wie is de mol..

De strijd zal niet langer draaien om het gooien van cluedovoorwerpen naar een medespeler..
Niet langer om het Inbraak proof maken van een hotelkamer met MacGuyver tape en een cactus..

Neen, ditmaal in wie is de mol..

Pest de spelleider! =D

(Want kennelijk was het verblinden, verbranden en van een brug af laten springen niet voldoende om van 'm af te komen..)


It's on!
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


poltergeist

#9
Ik was het verblinden al vergeten!

Man, ik vreesde toen echt effe dat ik naar een oogarts moest. Dan had ik zo hard een piratenlapje gehad.  ;D

Bij deze: geen pennen voor Yo.

(En geen almdudler voor polt)

Ulysses

(Toegegeven; ik schrok dr zelf ook flink van =S)

Zoals altijd bleek echter: onkruid vergaat niet.. ;D
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Bij nader inzien kan ik eigenlijk helemaal niet meedoen, want in april, mei en juni zit ik in Zuid-Amerika en in juli in Indonesië. Tenzij het daarna pas is, dan kan het misschien wel ;D

poltergeist

Citaat van: hillo op januari 21, 2012, 22:33:30 PM
Bij nader inzien kan ik eigenlijk helemaal niet meedoen, want in april, mei en juni zit ik in Zuid-Amerika en in juli in Indonesië. Tenzij het daarna pas is, dan kan het misschien wel ;D

Seriously?

Wat heb jij geslikt om daar te komen en waar schrijf ik me in?  ;D

poltergeist

Citaat van: Ulysses op januari 21, 2012, 08:29:36 AM
(Toegegeven; ik schrok dr zelf ook flink van =S)

Zoals altijd bleek echter: onkruid vergaat niet.. ;D

PS, je vergat het mes van de afwasbak nog!

Hoe zijn we toen eigenlijk levend thuisgekomen?  ;D

Ik moet echt eens de doodservaringen lijst maken. (en de door wie ben ik uitgelachen lijst)

Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."