Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 1 - Het begin van het einde

Gestart door poltergeist, januari 31, 2012, 18:40:37 PM

Vorige topic - Volgende topic

cchiel

Daar kwam ik op uit bij Google books.
Is toch ook goed Polt?
De Nederlandse schrijfster zeg maar.

Lennart

Ik denk dat vraag 10 dan inderdaad I is. I is, als je de Romeinse telling neemt, 1, en 1² = 1. Maar moeten we dan I of 1 als antwoord geven?

1 snap ik niet, 6 ben ik voor aan het googelen.

Edit: Zou 1 'Studentenkamer' kunnen zijn? Cryptisch enzo.
Is that you in the button's box, making all that noise?

cchiel


Luuk

zou het dan niet studeerkamer zijn ofzo? ik dacht meer aan een vertrek om eerlijk te zijn

cchiel


Luuk


Lennart

Maar 'studeer' of 'vertrek' wil het huis niet uit, de 'student' wil het huis uit.
Is that you in the button's box, making all that noise?

cchiel


vieffan

waarom wil een student per definitie het huis uit?

Lennart

Dat niet, maar een studentenkamer is per definitie wel voor de student die het huis uit wil.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Luuk

lijkt mij vrij duidelijk dat het vertrek is maar as jullie het zeker weten...
student wordt in verband gebracht met uitgaan en het huis uit, maar das wa ver gezocht zou ik zeggen

vieffan

Maar de kamer zelf wil het huis niet uit. Dan is vertrek een veel betere optie in mijn ogen

cchiel

ka·mer de; v(m) -s 1 vertrek ve gebouw, bv. ve woonhuis: donkere ~ ruimte voor het ontwikkelen van niet-digitale foto's 2 huurkamer: op ~s wonen 3 college: de Kamer van Koophandel (en Fabrieken) 4 college van volksvertegenwoordigers: de Eerste en Tweede Kamer; (Belg) Kamer van Volksvertegenwoordigers tweede kamer vd wetgevende macht 5 ruimte voor de lading in een vuurwapen 6 natuurlijke besloten ruimte: de ~s vh hart

Misschien een synoniem van kamer. Geen idee.

vieffan


Lennart

Prima :P

Ik kan die drive-in postkantoor echt niet vinden op google. Zullen we gokken op Los Angeles of Vegas? Lijkt me wel zo'n over-the-top-luiheid iets uit Amerika.
Is that you in the button's box, making all that noise?