Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Opdracht 3 - Globetrotter

Gestart door poltergeist, februari 01, 2012, 19:30:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

Yanniick

Citaat van: Lennart op februari 02, 2012, 18:38:12 PM
Hoe dichtbij zit München op de grens van Frankrijk? Ik zit nu op mijn mobiel en dan gaat zoeken niet zo snel, maar dat modelding dat ik al had gepost zou het dan kunnen zijn? I dunno.

Edit: Google Maps bekeken, never mind xD
Ik wou net zeggen het is maar 817 kilometer haha

Sjors


Lennart

Ik denk dat dat het beste is, ja. Griekse tempel net over de grens van Frankrijk uit zegt mij echt niks.

Hint please!
Is that you in the button's box, making all that noise?

Luuk

ik zit vast, ik denk nu aan triompfbogen en andere shit door dat Frankrijk, ben een hele lijst van monumenten aan het afgaan XD

poltergeist

Citaat van: Lennart op februari 02, 2012, 19:03:53 PM
Ik denk dat dat het beste is, ja. Griekse tempel net over de grens van Frankrijk uit zegt mij echt niks.

Hint please!

NOG 6!



cchiel

Ik zie een achtbaan? Boulevard?

Yanniick


Yanniick



Het is een gebouw die je tegenkomt in de Poseidon achtbaan in Europa park Duitsland

cchiel


cchiel

In de zin van: ik alle monumenten van Frankrijk al gehad te hebben, krijgen we dit! :p

poltergeist


Yanniick

#101
Hahahaha
Dat lijkt me wel echt een vette achtbaan het is een achtbaan/wild water baan in elkaar maar ik heb even mijn pa gevraagd hoelang dat rijden is vanuit Maastricht en het is 7/8 uur dus ik zal er waarschijnlijk nooit komen :(

Maar dit was wel een HELE lastige haha als je de achtbaan googlde vind je niet eens een plaatje van dat gebouw

Marloes

#102
Been there, done that ;D

En nee, dat betekent niet dat ik dat gebouw dan direct herken  ::drama::

Ulysses

Als het niet geregend had, had ik het geweten.. En volgens mij ist minder lang rijden..
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

O. My. Gold. ::drama:: Ik heb heel Griekenland en later Frankrijk afgezocht op google maps. ::drama::