Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 3 - Globetrotter

Gestart door poltergeist, februari 01, 2012, 19:30:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

Yanniick

Hoeveel levens hebben we nog?
Ik bedoel als we iemand achterlaten mag diegene alsnog meedoen dus technisch gezien hebben we gewoon 9 hints ;p

Luuk

Citaat van: poltergeist op februari 02, 2012, 22:52:23 PM
Citaat van: Lennart op februari 02, 2012, 19:03:53 PM
Ik denk dat dat het beste is, ja. Griekse tempel net over de grens van Frankrijk uit zegt mij echt niks.

Hint please!

NOG 6!




poltergeist

Zijn we nu vette teksten aan het quoten in de hoop dat ik het als een vraag om hint zie om zo een molleactie te doen of zit ik me dingen in te beelden?  ???

cchiel

Laten we gewoon met 1 beginnen. :)

Luuk

Citaat van: poltergeist op februari 03, 2012, 21:39:46 PM
Zijn we nu vette teksten aan het quoten in de hoop dat ik het als een vraag om hint zie om zo een molleactie te doen of zit ik me dingen in te beelden?  ???
indirecte reacties maar ik quote u die een vette reactie quote dus is het dan nog een vraag om een hint, vroeg jij dan ook om een hint? ^^

poltergeist

Kan God een steen creëren die zelfs God zelf niet meer kan optillen?

Luuk


poltergeist

Goed dan,

Maakt een boom in een bos geluid als hij omver valt als er niemand is die het kan horen?

Luuk

Wat zullen de gevolgen zijn als ik ja zeg  ;D

poltergeist

Gelovigen zullen je altijd achtervolgen met fakkels en hooivorken, maar dat zullen ze ook als je nee zegt. Vandaar de term Ge-lo-vi-gen.

Luuk

Kan dus nie winnen hier... dus zal ik maar met Ja antwoorden

Luuk


poltergeist


Ulysses

Citaat van: poltergeist op februari 03, 2012, 21:56:11 PM
Goed dan,

Maakt een boom in een bos geluid als hij omver valt als er niemand is die het kan horen?

De correcte vraag is: If a Justin Bieber song plays in the forest and nobody hears it, does it still suck?
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


cchiel

Het antwoord hierop is zeker ja!