Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 5 - Het laatste huis aan de linkerkant

Gestart door poltergeist, februari 08, 2012, 23:14:13 PM

Vorige topic - Volgende topic

Marloes

Bwah, de agenten kunnen volgens mij nog wel even wachten met actie ondernemen. Er zijn nog 2 agenten. Wanhopig iemand aanwijzen kan altijd nog wanneer er nog maar 1 agent over is   :)

hillo

Ik hou me aanbevolen om gePM'd te worden door agenten ;D

Luuk

Wat dacht je van, de agentjes mailen mij de exacte mail die ze kregen over het agentschap...

Marloes


poltergeist

Marloes en Sjors hadden zich al die tijd teruggetrokken in de trappenhal. Wie of wat ze daar deden zal een geheim blijven dat wij nooit zullen weten.

Moe, maar voldaan stammelde Marloes de eetkamer in. Ze merkte de rode vlek niet die een uurtje geleden nog uit een Hilje bestond. Hilje zelf was inmiddels bij het klein gevaarlijk afval gezet.

'En Sjors? Wat denk je? Een toetje?'
'Nog één?'
Sjors zette zich aan tafel en spreidde zijn knieën wijd zodat Marloes ruimte genoeg had om haar voet sensueel over zijn been te wrijven.
'Ik denk zelfs dat ik nog wel plaats heb voor een derde.'

En terwijl Marloes en Sjors hun Dame blanche gezamelijk aten dimden de lichten zich. De discobal gooide honderden kleine sterretjes over de dansvloer. Voor Sjors en Marloes was er geen moordenaar. Er was geen huis, er was geen tijd. Er was enkel Sjors en Marloes.

En toen, om alles nog meer perfect te maken gingen de gordijnen omhoog. Daar stond Chiel, in zijn beste pak. Traag maar zeker stapte hij naar de microfoon op het podium.

'oooow I've, had, the time of my life!
No I never felt like this before"

Sjors en Marloes keken elkaar aan. Het leek wel een eeuwigheid. (Het was meer een tweetal minuten, totdat het onmenselijk hoge stuk in het nummer kwam.)

Net op dat moment heften ze hun glazen en deden ze klinken.

"No I never felt this way before
Yes I swear it's the truth
And I owe it all to you"

Chiel zijn YOU schoot gigantisch uit. Een moment dat maar een seconde duurde, maar een seconde die eeuwig leek.

Sjors staarde nog even naar zijn kristallen glas. Daarna staarde hij naar zijn champagne die langzaam maar zeker zijn weg naar de grond zocht. Zijn glas versplinterde in duizend stukken.
Marloes staarde in een groot stuk kristal na dat zich een baan zocht doorheen de ruimte.

Het landde net onder de volgende tafel, waar tot voor kort het lichaam van Hilje lag.

Een schreeuw was te horen. Plots donderde Yannick onder het tafelkleed uit. Zijn hoofd dodelijk getroffen door de stukken kristal. Hij keek nog even hulpeloos naar Marloes en Sjors. Maar dat was het laatste wat hij deed.

'Wat deed hij daar?' was de eerste reactie van Marloes.
Lekker kil, dacht Sjors in zichzelf toen hij zich bukte. Hij ontdekte een vingerafdrukken ontdekker kit en wat chemicaliën om bloed op te sporen.
'Volgens mij was het een agent! De moordenaar moet de kristalle glazen vervangen hebben door exemplaren die daadwerkelijk breken bij kattengezang!'

Verstomd bleven Marloes en Sjors naar de dode agent Yannick kijken. Langzaam maar zeker vond iedereen zijn weg naar de eetkamer. Nog 5 verdachten. Een moordenaar, een agent, en 3 tactiekloze spelers.









Ulysses

Moraal van het verhaal voor Yannick: I TOLD YOU SO! ::drama::
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Yanniick


cchiel


hillo

De moordenaar zal z'n vrijstelling wel krijgen dan ;D

cchiel

Citaat van: hillo op februari 15, 2012, 14:34:52 PM
De moordenaar zal z'n vrijstelling wel krijgen dan ;D

Ach, je hebt hem toch niet nodig.  ::)

hillo


cchiel

Ho, wacht. Dit is dus een gevolg dat ik jou en Sjors niet uit elkaar kan houden.

hillo


cchiel

Jullie hadden tweelingen kunnen zijn, ja.  :P

Ulysses

Citaat van: hillo op februari 15, 2012, 17:49:44 PM
Ja want we lijken superveel op elkaar :-\ :P

;D

Troost je ik weet tussen Polt en Chiel ook nooit wie nou de echte Belg is  ;) ;D
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."