Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 7 - Gevallen engel

Gestart door poltergeist, februari 21, 2012, 22:09:31 PM

Vorige topic - Volgende topic

Yanniick

Citaat van: Lennart op februari 24, 2012, 19:10:09 PM
Ja hallo, kom je eerst zelf met de suggestie om het echt uit te duelleren en dan doe je het zo? Jammer alleen dat ik een vrijstelling hoger vind opwegen dan geld. Dus door in het dik te posten heb je dit voor jezelf verandert in een potje 'Overtuig Lennart'. En nee, dat ik er al een heb gehad is geen geldige reden. Mijn inbox staat open...

Idd!

Ik vind het sws flauw dat Hilje zijn naam heeft veranderd op het lijstje ik had me al opgegeven als belegger maarja ik ga nu niet me opofferen tegenover Hilje's 3 beste vriendjes.

Sterker nog ik weiger me op te offeren sorry Sjors
Als we nu gewoon allemaal niemand laten winnen is er geen vrijstelling  [jumpiej]

cchiel

Citaat van: Yanniick op februari 24, 2012, 19:28:45 PM
Als we nu gewoon allemaal niemand laten winnen is er geen vrijstelling  [jumpiej]

Dus dan is dit heel erg makkelijk:
Marloes krijgt mijn topito.

Marloes

#47
Citaat van: cchiel op februari 24, 2012, 20:54:52 PM
Citaat van: Yanniick op februari 24, 2012, 19:28:45 PM
Als we nu gewoon allemaal niemand laten winnen is er geen vrijstelling  [jumpiej]

Dus dan is dit heel erg makkelijk:
Marloes krijgt mijn topito.
Marloes gaat door *Katsjing, eindelijk eens geld in die pot!*

Ulysses

Citaat van: Yanniick op februari 24, 2012, 19:28:45 PM
Citaat van: Lennart op februari 24, 2012, 19:10:09 PM
Ja hallo, kom je eerst zelf met de suggestie om het echt uit te duelleren en dan doe je het zo? Jammer alleen dat ik een vrijstelling hoger vind opwegen dan geld. Dus door in het dik te posten heb je dit voor jezelf verandert in een potje 'Overtuig Lennart'. En nee, dat ik er al een heb gehad is geen geldige reden. Mijn inbox staat open...

Idd!

Ik vind het sws flauw dat Hilje zijn naam heeft veranderd op het lijstje ik had me al opgegeven als belegger maarja ik ga nu niet me opofferen tegenover Hilje's 3 beste vriendjes.

Sterker nog ik weiger me op te offeren sorry Sjors
Als we nu gewoon allemaal niemand laten winnen is er geen vrijstelling  [jumpiej]

VOLK COME ON! Hoe moeilijk is lezen? Moet ik het soms S-P-E-L-L-E-N? 8)

Er gaat NIEMAND met de vrijstelling vandoor, de finale blijft onbeslist (immers niemand gunt het iemand en terecht! Die van Lenny was verdiend, dit is weggeven en daar doen we niet aan). ::drama::

WEL kunnen we de eerste twee rondes geld binnenhalen door de mensen op wie Hillo geld inzet te laten winnen!

En als jullie een aantal van ons niet vertrouwen zou ik bij deze willen aanbieden dat jullie zeggen op wie hillo volgende ronde in moet zetten, zodoende is Yanniick blij (mag ie toch ook meebeslissen), krijgen jullie input in wie je het meest vertrouwd om niets uit te halen en krijgen we toch zoveel mogelijk geld in de pot.. ???
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Ik heb die indeling bepaald aan de hand van loting en mijn eigen molverdenking. Overigens, als niemand er nu uitkomt wint Marloes de vrijstelling, dus als jullie dat niet willen moeten jullie even je trots opzij zetten...

Hilje gaat door

Lennart

Ik wil gewoon even duidelijk een punt maken dat het heel vervelend is dat voornamelijk Yo elke keer langskomt en bepaalt 'Wij gaan dit zo doen, en jullie hebben maar te luisteren'. Dat is nu al een paar keer gebeurt en zoals Hillo het in het begin zei (al was het toen tegen Marloes), dat is niet leuk meer. Net als dat Yannick z'n naam eerlijk als belegger had ingevuld en dat nu weer door jullie gesmoord is. Volgens mij spelen we dit met z'n allen. Eerst kwam je met de suggestie dat we elke keer een klein duel zouden houden. Prima, dat had ik nog wel grappig gevonden. Nu hebben jij en Hillo gewoon al besloten hoe het allemaal moet verlopen en van ons word maar verwacht dat we daar stilzwijgend in meegaan. Daar teken ik niet voor, en als er van die kant niet een poging komt samen te werken met overleg, dan maar geen samenwerking.

Dus, als we het erover eens kunnen worden vanaf nu iets meer overleg te hebben over spelstrategie (en dat hoeft niet dagenlang, maar dat er op z'n minst meerdere mensen hun zegje hebben kunnen doen), dan ben ik tevreden.
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

Ik ben het helemaal met je eens hoor Lennart, maar deze hele actie van dat ik belegger ben geworden komt juist voort uit een tegenactie tegen het "ik post maar gelijk en zo is het PUNT" gedrag. Yannick heeft ook zichzelf naar voren geworpen en nu wordt er moeilijk gedaan dat wij alles maar zouden beslissen? Gevalletje pot verwijt de ketel lijkt me. Als jullie graag moeilijk blijven doen vind ik dat prima, dan geven we marloes hier met z'n allen een vrijstelling en verliezen we 500 uit de pot. Of we doen nu ons best hier een zo goed mogelijk einde aan te geven en zien dit als leerpunt dat er volgebde keer maar eens overlegd moet worden.

Lennart

Is that you in the button's box, making all that noise?

Ulysses

Citaat van: Lennart op februari 25, 2012, 18:01:37 PM
Vind ik prima :) Yo?

Ehh.. Toegegeven, de eerste keer (met die schaakstukken enzo) heb ik voor eigen rechtertje gespeeld.. Die keer was het een bewuste 'omdat het kon'. ECHTER, de keren daarna is dit niet mijn bedoeling geweest.. :-[

De reden dat ik de naam van Christien invulde was omdat zij als enige miste, verder heb ik niets aan de laatste post veranderd. Mijn voorstel is over het duelleren is gewijzigd en ik heb gepost naar aanleiding van een multigesprek op msn over de uitvoering van deze opdracht.. :-\

Desalnietemin krijgt men kennelijk de indruk dat ik de baas wil gaan spelen, dit is NIET mijn bedoeling! Ik zal me voortaan koest houden.. :-X
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Lennart

Is that you in the button's box, making all that noise?

Marloes

#55
Dat ik meteen na de beginpost een indeling postte was fout van mij. Maarja..Whatever happened, happened. Laten we het gezellig houden en afspreken in het vervolg gewoon te overleggen!  :)

Ulysses

Wil je nog battle-en  om de eer Lenny? :P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Lennart

Sure xD Je bent toch al door, maar goed :P
Is that you in the button's box, making all that noise?

Ulysses

Daar gaat het niet om, wat mij betreft mogen Loes en Hil de volgende ronde door, dat hoef ik niet..

Ehm, heb je een idee over hoe je wilt battle-en? Steen papier schaar gaat zo lastig zo.. :P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Lennart

Patience of mijnenveger a la msn? :P
Is that you in the button's box, making all that noise?