Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Opdracht 10 - Geven en nemen

Gestart door poltergeist, maart 04, 2012, 11:22:39 AM

Vorige topic - Volgende topic

hillo

En als jullie niks zeggen kunnen jullie het geld wel vergeten en ga ik gewoon at random gokken. Word hier een beetje moe van ::drama::

Lennart

Wanneer je het doolhof ingaat, krijg je meteen de optie om een koffer te pakken. De indeling die we hebben gemaakt is dus vrij nutteloos geweest...
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

Ik ben in het doolhof met de hoogste koffer, dus ik zou zeggen: post jullie bevindingen.

Lennart

1 keer rechts botste ik tegen Sjors op, dus ik denk dat je in het eerst een 'rotonde' rondgaat waarbij je alleen rechtdoor kunt. Daarna ben ik nog eens rechts gegaan (rechtdoor over de rotonde). Uiteindelijk ging ik nog eens rechts en toen was ik af.

Verder kan ik niet helpen :-\
Is that you in the button's box, making all that noise?

Sjors

Rechts rechts, Links Links, toen ging ik ergens een keer dood, maar ik ben nu dornken dus ik kan me vergissen

poltergeist

Koffer 6 heeft de uitgang van het doolhof bereikt!

Deze speler besloot te wisselen met de enige overgebleven koffer aan de start, namelijk koffer 1!

+ 1000 voor de pot!

Yanniick


Ulysses

Ow yeah! ;D

Dan zijn we nu toch klaar met deze opdracht? ::)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


poltergeist

Er zit nog 1 iemand links en rechts te roepen...

Hij heeft tot morgen 19.57

hillo

Ik heb nu de info van Sjors gevolgd, dus rechts rechts links links, wat deed je daarna waardoor je doodging?

poltergeist

Koffer 2 ligt uit het spel!

Met 1 iemand die uit het doolhof wist te raken met 1.000 euro is het nog lang niet verkeerd gegaan! Ik ben trots op jullie jong-es.

vieffan