Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 11 - Meesterwerk

Gestart door poltergeist, maart 05, 2012, 18:53:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist

Citaat van: hillo op maart 07, 2012, 17:58:35 PM
Thank you! ;D

Gooit de bananenschil weg

De bananenschil ligt terug in de papierbak!

Yanniick

Leest het boek wachtwoorden voor dummies

BTW @ het koppeltje Yo en polt :


Marloes

Kijkt of het raam van kamer 2 open kan. Zo niet, dan pak in een stuk hout uit kamer 1 om de ruiten in te slaan. Vervolgens ga ik natuurlijk de tuin verkennen

poltergeist

Citaat van: Marloes op maart 07, 2012, 18:50:01 PM
Kijkt of het raam van kamer 2 open kan. Zo niet, dan pak in een stuk hout uit kamer 1 om de ruiten in te slaan. Vervolgens ga ik natuurlijk de tuin verkennen

De raam kan open! Alleen is er in de tuin niets te vinden en is het er koud. Je komt tot de conclusie dat dit bladvulling is.

Lennart

#109
Pakt batterij en stopt het in de zaklamp.

Doet zaklamp aan en houdt hand erboven. Rode gloed, me gusta.









Is that you in the button's box, making all that noise?

poltergeist

Citaat van: Yanniick op maart 07, 2012, 18:43:30 PM
Leest het boek wachtwoorden voor dummies


Het antwoord op de meeste paswoorden is simpel.

De mens is namelijk niet zo vernuftig als gedacht. 35 % van de pc's in Amerika heeft als paswoord 1234. Of ABCD. Een andere favoriet paswoord van de mens is zijn geboortedatum.

Statistisch onderzoek heeft ook uitgewezen dat vrouwen zo'n 30 % meer dan hun wederhelften hun trouwdatum als paswoord gebruiken. Ook de namen van hun kinderen zijn populaire wachtwoorden. Waar vrouwen steevast voor het jongste kind gaan kiezen mannen hun favoriete kind uit. Wil je dus weten of je ouders je graag zien, probeer je naam dan eens als paswoord!

Andere bekende paswoorden bestaan uit simpelweg de naam van de persoon. Iloveyou is ook een bekend paswoord. Of dat wil zeggen dat de gebruiker vol is van zichzelf, zijn pc, of een geliefde is niet nader onderzocht.

Opmerkelijk is dat al deze paswoorden ook achterstevoren durven te verschijnen. De mens denkt zo de hackers te slim af te zijn. Dit is natuurlijk pure nonsens. De hacker zal het paswoord altijd raden als hij daar tijd genoeg voor heeft. De gouden regel is dan ook: Hoe langer, hoe meer verschil tussen hoofdletters en kleine letters, hoe meer cijfers en letters, en hoe meer leestekens in het woord, hoe beter het wachtwoord. Hoe je dit paswoord ooit moet onthouden zeggen ze ze wel nooit bij.  Niet iedereen kan een IQ van 132 hebben.




poltergeist

Citaat van: Lennart op maart 07, 2012, 18:52:24 PM

Pakt batterij en stopt het in de zaklamp.

Doet zaklamp aan en houdt hand erboven. Rode gloed, me gusta.


Iedereen kijkt je aan en zegt: oooooeeeeeee!!!!!!!

Vervolgens ontstaat er een gevecht voor de zaklamp. Sjors wint dit gevecht.

Ik heb per ongeluk je post verneukt. Sorry!  :'(

Marloes

Vist de eend uit de koker. Poging 1: Met mijn armen, die zijn lang namelijk. Poging 2: Met een tak van buiten. Had je maar geen raam moeten tekenen. Poging 3: Koker ondersteboven.

Yanniick

Probeert als wachtwoord :

Iloveyou
PoltlandYolandaNTB
YoandPolt
PoltYo
1234
ABC
4321
CBA
BTNadnalaydnaltlop
Yannick
Sjors
Hilje
Marloes
Yolanda
Chiel
Luuk
Christien
Lennart
Mathias
ouyevoli
simpel
YoandPolt4ever
Ttyn

poltergeist

Citaat van: Marloes op maart 07, 2012, 19:04:39 PM
Vist de eend uit de koker. Poging 1: Met mijn armen, die zijn lang namelijk. Poging 2: Met een tak van buiten. Had je maar geen raam moeten tekenen. Poging 3: Koker ondersteboven.

1: je armen zijn niet lang genoeg!

2: De takken zijn te hoog! Je kan er niet aan!

3: De kokers is vastgevijst aan de grond! Hoe de mol dit ooit voor elkaar heeft gekregen is een raadsel, vermits de vijzen er langs de vloer zijn ingevezen...

poltergeist

Citaat van: Yanniick op maart 07, 2012, 19:06:11 PM
Probeert als wachtwoord :

Iloveyou
PoltlandYolandaNTB
YoandPolt
PoltYo
1234
ABC
4321
CBA
BTNadnalaydnaltlop
Yannick
Sjors
Hilje
Marloes
Yolanda
Chiel
Luuk
Christien
Lennart
Mathias
ouyevoli
simpel
YoandPolt4ever
Ttyn


De pc springt open!

Welk paswoord het deed is voor altijd in mysteriën gehuld. If you know what I mean.

Yanniick

#116
Doorzoekt alle word en muzikale bestanden en houd de informatie voor zichzelf (PM ME!)

Marloes

Buigt haar tshirt op zon manier dat er water in kan. Oeh la la! Vervoglens pak ik wat water uit het aquarium en sjouw het naar de koker met het eendje. Net zolang tot ik bij het eendje kan.

poltergeist

Citaat van: Yanniick op maart 07, 2012, 19:09:36 PM
Doorzoekt alle word en muzikale bestanden en houd de informatie voor zichzelf (PM ME!)

Je vind enkel videobestanden en excel bestanden.

poltergeist

Citaat van: Marloes op maart 07, 2012, 19:11:34 PM
Buigt haar tshirt op zon manier dat er water in kan. Oeh la la! Vervoglens pak ik wat water uit het aquarium en sjouw het naar de koker met het eendje. Net zolang tot ik bij het eendje kan.

Bijnodige info nodig:

1: welke kleur is je shirt?

2: Heb je ondersteuning?