Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 12 - De Zwakste Schakel

Gestart door poltergeist, maart 07, 2012, 20:33:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist

Mooi zo.

Iedereen heeft zijn handen op de knoppen. Alle 7 knoppen zijn bij deze geactiveerd!

Maar!

In het midden van de cirkel staat een tafel. Hierop komen voorwerpen te liggen. Om deze te kunnen pakken moet je je knop loslaten. Deze knop is hierdoor onherindrukbaar geworden! Kortom, je ligt uit dit spel!

Per kandidaat die op het einde van alle rondes nog zijn knop ingedrukt heeft komt er 500 euro in de pot!

Staat de meerderheid van de kandidaten nog aan een knop bij het einde van dit spel (4 van de 7 dus) dan volgt er ook nog eens een muzikale hint!


poltergeist

Er volgen X aantal rondes.

Dit is ronde 1

Wil je het voorwerp dat op tafel ligt nemen dan moet je dat in het vet posten in dit topic. Je mag maar 1 keer iets nemen. De eerste die post neemt het voorwerp!


Iedereen knikt begrijpend.

Daarna verschijnt er een joker op de tafel!

Lennart

Alles wat morgen gepakt wordt zijn cadeautjes voor mij en Sjors :D Dat jullie het alvast weten.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Marloes

Aangezien ik de komende dagen wat minder online ben en nu liever wel iets in mijn bezit neem..

Knop los. Ik neem de joker!

hillo

Wat een heerlijk intuïtieve actie!

poltergeist

Volgende ronde:

Weer komt er 1 joker op tafel te liggen.


poltergeist

Citaat van: poltergeist op maart 09, 2012, 17:37:08 PM
Volgende ronde:

Weer komt er 1 joker op tafel te liggen.

Bovenop de joker wordt de verloren gewaande koffer 4 gelegd.

vieffan

Ik pak hem!  de joker en de koffer dus!

poltergeist

Deal 3:

2 jokers, maar pas te gebruiken over 1 executie (dus de executie van 6 naar 5)

Ulysses

Alleen dan, of ook daarna?

Overigens jongens, is het doel niet geld te verdienen in plaats van enkel en alleen zorgen dat je de winnaar wordt? :-\
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Lennart

Dat is waar, maar je kansen verbeteren om in het spel te blijven is toch wat beter. Zonde als er veel geld in de pot zit en je ligt er halverwege het spel al uit. Dus bij deze:

Knop los, twee jokers voor mij.
Is that you in the button's box, making all that noise?

poltergeist

Volgende deal:

1 Joker!

Wil je echt diegene zijn die als enige de test in gaat zonder jokers?

Yanniick


poltergeist

Laten we er 2 neutrino's bijdoen.

(Een neutrino is een voorwerp dat 1 joker van een andere kandidaat teniet doet. Stel je zegt: ik zet 1 neutrino in op X, en X gebruikt een joker, dan vervalt die joker!)

Neutrino's hebben enkel effect als de gekozen speler daadwerkelijk zijn joker inzet.

Dus nu ligt op tafel:

1 joker en 2 neutrino's

hillo