Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Opdracht 14 - Val

Gestart door poltergeist, maart 17, 2012, 16:35:35 PM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist

Ik heb 2 hoogvliegers nodig en 4 voetzoekers!

Verdeel en heers!

Lennart

Es ist mir egal, dus ik neem aan dat ik een van de voetzoekers ga worden =)
Is that you in the button's box, making all that noise?

Ulysses

Ik meld mij als hoogvlieger
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


poltergeist


vieffan


Sjors


hillo


Marloes

Hoogvliegers: Yolanda - Sjors
Voetzoekers: Hillo - Christien - Lennart - Marloes

Ulysses

Citaat van: Marloes op maart 18, 2012, 14:56:39 PM
Hoogvliegers: Yolanda - Sjors
Voetzoekers: Hillo - Christien - Lennart - Marloes


Ik bevestig dit (omdat t kan :P)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Citaat van: Marloes op maart 18, 2012, 14:56:39 PM
Hoogvliegers: Yolanda - Sjors
Voetzoekers: Hillo - Christien - Lennart - Marloes


Lennart

Is that you in the button's box, making all that noise?

poltergeist

#11


Beste Yolanda en Sjors.

Jullie bevinden zich ettelijke meters boven de grond. Jullie beschikken over 8 zakken. In elke zak zit 200 euro. Deze moeten jullie op volgend veld laten vallen:



Elke zak heeft een bepaalde kleur. Er zijn 2 groene, 2 rode, 2 blauwe en 2 gele. Jullie moeten een zak op een kruisje leggen. Jullie mogen zelf bepalen welke zak op welk kruisje komt.

Jullie moeten de zakken dus naar keuze wegwerpen. Maar ze zullen enkel succesvol op de gewenste plek landen als je de volgende vragen goed beantwoord:

De blauwe zakken:
1: Welk muzieknummer dat op nummer 1 stond in 2011 werd door het meeste aantal kandidaten genoemd in de inschrijvingslijstjes?

2: Wat studeerde Yannick?


De groene zakken:
1: In welke groep zat de mol tijdens de Koningsheuvel opdracht? 

2:Noem een antwoord dat helemaal niet genoemd werd op de "welke oorlogen voerde Amerika" vraag 


De rode zakken:
1:  Wie omschrijft zichzelf als: Enthousiast, chaotisch, sarcastisch, soms irritant en vrolijk.

2:Het totale aantal meters vrije val van alle kandidaten samen is hoger dan 6.000 meter. Waar of niet waar?


De gele zakken:
1: Hoeveel uur zaten jullie alle 10 in totaal samen op hot forum op 21/03/2012 om 18.00 uur

2: Het aantal kandidaten dat de mol wou zijn.


Antwoorden jullie verkeerd, dan mag de mol de zak doen landen. Hij mag dan zelf bepalen op welk veld hij de zak laat landen. Dit moet niet op een kruisje zijn. Hij mag de zak dus overal leggen.

Enkel Sjors en Yolanda mogen de oplossingen in het vet posten.


Hierna zijn er dus 6 zakken geland en is het de beurt aan de voetzoekers. Zij moeten de zakken ophalen. Ze starten op een vakje met hun kleur en moeten op het andere vakje van hun beurt eindigen. Alle 4 de voetzoekers moeten 25 stappen afleggen. 1 van hen moet maar 24 stappen afleggen.

Tijdens hun tocht moeten ze de zakken van hun kleur verzamelen. Ze mogen echter elk vakje maar 1 keer gebruiken. (100 vakjes, 25 x3 + 24 = 99 vakjes, 1 vakje blijft dus ongebruikt)

Als op de deadline hun pad 25 of 24 hokjes lang is, het begint op de startplek en eindigt op de eindplek (dit zijn al 2 hokjes!), en hun gevolgde pad niet gebruikt werd door een andere kandi, dan winnen ze het geld dat ze verzameld hebben. Jullie mogen het pad wat jullie volgen hier posten!

Voor de goede orde:

Hilje - Groen
Lennart - Geel
Christien - Rood
Marloes - Blauw

Laten we dus effe moeilijk doen. Heeft iedereen alles gesnapt? Mooi! Dan mogen Sjors en Yolanda beginnen uitwerpen.

Lennart

Als ik die kaart zo bekijk, is het uiteindelijk denk ik het beste om één van de personen (geel of rood vooral, als ik zo kijk) niet te laten lopen, want het is onmogelijk om allevier van gekleurd vakje naar gekleurd vakje te lopen zonder paden te kruisen.
Is that you in the button's box, making all that noise?

poltergeist

Citaat van: Lennart op maart 20, 2012, 19:56:51 PM
Als ik die kaart zo bekijk, is het uiteindelijk denk ik het beste om één van de personen (geel of rood vooral, als ik zo kijk) niet te laten lopen, want het is onmogelijk om allevier van gekleurd vakje naar gekleurd vakje te lopen zonder paden te kruisen.

De opdracht is zo gemaakt dat 100 % van het geld te verdienen is. Wie denk je dat de crew is?

Ulysses

Citaat van: poltergeist op maart 20, 2012, 20:21:38 PM
Citaat van: Lennart op maart 20, 2012, 19:56:51 PM
Als ik die kaart zo bekijk, is het uiteindelijk denk ik het beste om één van de personen (geel of rood vooral, als ik zo kijk) niet te laten lopen, want het is onmogelijk om allevier van gekleurd vakje naar gekleurd vakje te lopen zonder paden te kruisen.

De opdracht is zo gemaakt dat 100 % van het geld te verdienen is. Wie denk je dat de crew is?

Strikvraag! =P

Wat betreft de vragen:
B1 - Ik wil het antwoord op deze vraag niet eens weten, weinig goede muziek de afgelopen jaren, het in mijn lijstje genoemde nummer is het met tientallen jaren verschil NIET, dus roept u maar..
B2 - Verzekeringen en Bank volgens mij.. Sowieso iets economisch..


Gr1 - Ziet geen kwaad
Gr2 - De 80 jarige oorlog..

R1 - Heel herkenbaar (twee woorden letterlijk :P), maar nee, Hillo? ::) :P
R2 - Mijn skydive was van 15,000 FT en mijn bungees van 134 meter en 192 meter (en toch krijg je me voor geen goud in een achtbaan die over de kop gaat ;D), hoe zit t met jullie?


Ge1 - Kunnen we dan pas uitrekenen
Ge2 - Mijn schatting: Hillo niet (ivm reis), Chiel niet (ivm groen), Yanni niet (zie chiel).. Vief en Luuk keine ahnung.. Ofwel, ik stem voor 4 wel =P


Tot zover mijn eerste ideeën, roept u maar.. ::)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."