Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 16 - Dubbelspel

Gestart door poltergeist, april 02, 2012, 19:23:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ulysses

Citaat van: hillo op april 05, 2012, 22:27:14 PM
Oja, wiskunde.. Lang geleden dat ik B12examen deed ::drama::

WTF?!? Wist niet dat jij een Bèta was joh!  :P

+1 voor Hilje! ;)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo

Haha, met de nadruk op wàs ;D ik was er wel goed in dus heb n&t plus bio gedaan, maar qua studie ben ik volledig alfa geworden 8)

poltergeist

In de categorie poepsimpel

Puzzel 2:



Je bent iemand met dwangneurose en kan het niet uitstaan dat de lege glazen naast de volle staan!

Je wil absoluut maar 1 glas aanraken! Kan jij ervoor zorgen dat een leeg glas altijd naast een vol staat en omgekeerd?

Lennart

Je pakt het tweede glas van rechts, giet de inhoud in het tweede glas van links, en zet het glas dat je in je handen hebt terug op z'n plek.
Is that you in the button's box, making all that noise?

Ulysses

WTF Polt.. WTF..

Op de basisschool deden wij altijd Belgentestjes.. Ik weet nu weer waarom die zo heette.. :P
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


poltergeist

Citaat van: Ulysses op april 06, 2012, 21:46:08 PM
WTF Polt.. WTF..

Op de basisschool deden wij altijd Belgentestjes.. Ik weet nu weer waarom die zo heette.. :P

Ik ben inspiratieloos ja. Daarbij, jullie falen ZO HARD bij de eerste die ook al op niveau "gematigd" is dat ik even wou testen of jullie helemaal debiel zijn.

Al bij al

+ 1 voor team lenny

poltergeist

Op niveau: Matig

Je hebt een veld van 5 op 5. (Dat is in totaal 25 voor de niet wiskundigen onder jullie.) Dit veld is in duisternis gehuld en jullie moeten het gaan verlichten!

Je beschikt over X aantal lampen. Elke lamp schijnt 1 vakje voor, achter en aan de zijkanten. (en vormt dus een kruisje voor de mensen die nog volgen).

Diagonaal verlicht de lamp niet. (Hollanders hebben het gemaakt)

Hoeveel lampen heb je minimaal nodig om heel de kamer op te lichten?

poltergeist

Nummer 4: Op niveau: Chinees voor beginners:



Deze puzzel is letterlijk door elkaar gehaald. Je kan hem echter terug samenstellen. Als je dat correct doet ontstaat er een Chinees symbool.

De vraag: Wat betekent dit symbool?

Lennart

Is that you in the button's box, making all that noise?

Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


Lennart

Ik bedoel 7 lampen! Typfoutje :p
Is that you in the button's box, making all that noise?

Marloes

#26
Mijn gezonde boerenverstand vertelt mij dat het antwoord op vraag 1 vijf centimeter is  :-\

poltergeist


poltergeist


poltergeist