Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 22 - Sleeptouw

Gestart door poltergeist, april 24, 2012, 18:53:23 PM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist



-26.954915,137.278268

Beste kandidaten.

Hier staan jullie dan, in het midden van de woestijn. Noord, Oost, Zuid en West.

Iedereen mag 1 kant op. Jullie mogen zelf uitvechten waarnaartoe.

Om het uur stappen vinden jullie een opdracht met een goudklomp. Met sommige opdrachten zijn geld te verdienen, met sommige opdrachten zijn vragen te verdienen die terugkomen op de test. Als de opdracht slaagt mag je de goudklomp op je kar leggen. Hierdoor wordt de kar zwaarder en duurt het 2 uur om op je volgende bestemming te komen. (3 uur na de volgende opdracht etc etc.)

Als jullie terug bij start zijn voor het einde van de deadline, dan winnen jullie het geld dat jullie verzameld hebben!

Zijn jullie nog onderweg, dan ben je alles verloren. (Behalve natuurlijk de vragen van de executie.)

En die deadline?

Dat bepalen jullie zelf....

Maar hoe?

Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."


hillo


Lennart

Is that you in the button's box, making all that noise?

Sjors


poltergeist

#5
Iedereen is bij paaltje 1 aangekomen. Onthoud goed dat je mag verder lopen als je je opdracht niet meer ziet zitten. (Of er later terug naartoe wil komen)

De deadline is al afgenomen.

poltergeist

Beste mensen!

Uit het niets begint er een gsm te rinkelen. Alle 4 nemen jullie simultaan op.

"Beste spelers,

Stel dat er een getal is van 100 t.e.m. 999. Bij elke gokpoging die jullie doen krijgen jullie te horen of het gezochte getal hoger of lager is. Hoe lang zouden jullie erover doen om dat getal te vinden?"

Iedereen mag meedoen aan deze zijopdracht. De enige regel is dat je 1 iemand tussenlaat bij elke poging.

Veel geluk!

Sjors


hillo

Ik kom weer even de naieveling spelen: moeten we dat getal raden of moeten we raden hoe vaak je nodig hebt om het getal te vinden?

poltergeist


poltergeist

Citaat van: hillo op april 28, 2012, 19:47:27 PM
Ik kom weer even de naieveling spelen: moeten we dat getal raden of moeten we raden hoe vaak je nodig hebt om het getal te vinden?

Niet zeuren maar spelen Hilje!

Lennart

Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

Citaat van: poltergeist op april 29, 2012, 00:46:32 AM
Citaat van: hillo op april 28, 2012, 19:47:27 PM
Ik kom weer even de naieveling spelen: moeten we dat getal raden of moeten we raden hoe vaak je nodig hebt om het getal te vinden?

Niet zeuren maar spelen Hilje!

Dat is niet zeuren, ik snap het gewoon niet ;D

Maar we moeten dus het getal raden blijkbaar..

poltergeist


Ulysses

"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."