Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Opdracht 23 - Het einde van het begin

Gestart door poltergeist, mei 08, 2012, 21:28:50 PM

Vorige topic - Volgende topic

poltergeist


poltergeist

Beste Sjors

Onverschrokken kijk je star voor je uit. Je zegt niets, je hebt je mening immers al klaar. Met je strakke blik kijk je voor je uit. De laatste opdracht.


Beste Hilje,

Flambojant spring je door het leven. Van Nederland naar een of ander armzalig land in Zuid-Amerika. Jij fladdert van mens naar mens, van mol naar mol. En nu sta je klaar om nog 1 laatste missie te vliegen.


Beste Lennart,

Je bent een mensenkenner. Je sloot verbonden met iedereen behalve jezelf. En enkel en alleen omdat het onmogelijk is om een verband met jezelf te sluiten. Mocht dat toch kunnen zou jij de eerste zijn die dat zou doen. Ook jij moet nog 1 keer samenwerken.


Beste mol,

Onverschrokken, flambojant en vol mensenkennis kijk jij over het speelveld. Nog 1 opdracht, 1 missie, nog 1 keer doen alsof je wil samenwerken. Kan samenwerken. Je was een prachtmol. Je bent een prachtmol, en je zal een prachtmol zijn.


Deze ronde blikken we terug naar het spel. Naar waar we vandaan komen. En naar waar we naartoe zullen gaan. Nog 1 laatste trip. Nog 1 laatste kans voor een mirakel, nog 1 orakel te bezoeken. Nog 1 allerlaatste bestemming.

Maar laten we bij het begin beginnen, en daar ook dus ook eindigen.

Veel geluk!

poltergeist

14 13 24 20 13   20 9 12 2 5 2 9 9 3   14 9 7   21 13 3     18 1 12 16 7 3 13 ?

poltergeist


poltergeist


poltergeist

Nog 20 vragen te gaan die te beantwoorden zijn met ja / nee!

hillo


Lennart

Is that you in the button's box, making all that noise?

poltergeist


poltergeist

Citaat van: Lennart op mei 13, 2012, 00:17:49 AM
Ben je te vinden in Nederland?

Nee! (Vraag Chiel vanwaar het uitroepteken)

poltergeist


poltergeist

Naast je is een ruimte waar ooit koffertjes stonden. Nu vinden jullie je er weer. Kunnen jullie deze keer samen als groep de uitgang halen?

1) Lennart loopt samen met Sjors en Hilje rechtdoor het complex in. Plots kunnen jullie naar rechts of naar links.

Welke kant gaan jullie op?

Lennart

Ik herken Jack Sparrow en volgens mij de mond van Ian Somerhalder? En Josh Holloway?

Ik stem links :D [/ICWhatUDidThere]
Is that you in the button's box, making all that noise?

hillo

jack sparrow/johnny depp
De rest weet ik niet...

we gaan links
Omdat Lenny het wil :)

En vraag 3:
leef je?

Lennart

Is that you in the button's box, making all that noise?