Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Voetbal: nieuws, wedstrijden, niet-EK/WK/OS-kampioenschappen

Gestart door Susa, juli 01, 2004, 23:45:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ik

zozo goed hoor... wat was jij in het veld...??

Lies

Citaat van: Ik op juni 03, 2005, 18:51:05 PM
zozo goed hoor... wat was jij in het veld...??

Ja uhm...... :-\ :P

Ik stond overal en nergens zoals altijd :P

U fT. Me

Kzit niet op voetbal, maar ik vind het best
wel leuk om te doen :)

Ik

gelukkig heeft nederland gewonnen van roemeni

Monique

Citaat van: Ik op mei 27, 2005, 11:49:16 AM
nee maar ik vind dat de ME te zwak heeft opgetreden hor. ze hebben schilden; knuppels die 3 keer zo groot zijn als normale knuppels. ze hebben helmen en volledige bepakking. en nog lopen ze naar 8eren voor die domme hooligans.
ga jij der maar eens staan als ME-er!

Citaat van: Ik op juni 05, 2005, 17:54:51 PM
gelukkig heeft nederland gewonnen van roemeni?
wie is daar nou niet blij om :P
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

Het maakt mij geen ene barst uit wie er wint.. :P ik vind op tv kijken niks aan..

Monique

maar je bent toch wel voor nederland als die moet? ik kijk ok niet, maar ik ben der evengoed voor!
dead or life,, the difference is so big, the step so small

Lies

Ik ben  dr meestal niet voor.. hoe erder ze dr uit zijn hoe minder gezeur er over :P

U fT. Me

Finland mag van mij winnen met Nederland
Waarom, tsja weet mss DarkElfje wel :P
(Ja ik ga je nu lekker zo noemen hoor) ;D

Ik

ik ben dan JUIST voor nederland... dan is nederland het sterkste in de poul... of nie...??

li-tje

Nederland wordt denk k gwoon eerste in de poule, want anders zou t wel heeeeel raar moeten lopen als da nie zo was. En anders zijn ze denk k wel een van de beste nummers 2, en daarvan gaan dr tog owk een paar automatisch door????

SpydeR

nederland staat ongeveer gelijk met tsjechie.
was wel goed h? gistere 4-0!! vooral de laatse tien minuten 2 achter elkaar. dat komt door van persie.
en waar komt die vandaan? van FEYENOORD natuurlijk.
van de sar gaat trouwens weg bij de jodenploeg.dat zullen ze dan wel merken want het is een goeie keeper or!
Any man who can drive safely while kissing a pretty girl is simply not giving the kiss the attention it deserves.

li-tje

Van Persie is aangehouden op verdachting van verkrachting :o Mar hij komt tog denk k zo weer vrij.  :-\

Chris.B

ja wat denk je anders hij komt bij feyenerd ::) :D ;D vandaan van mij mag ie achter de trailes alleen al dat hij bij die club hoort

Owneddddddddddddd!!!!!!!!!!!!!!
Westside!!!

Ik

jij bent dus zon domme ajax-supporter... (srry das pleonasme)