Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Voetbal: nieuws, wedstrijden, niet-EK/WK/OS-kampioenschappen

Gestart door Susa, juli 01, 2004, 23:45:07 PM

Vorige topic - Volgende topic

Susa

zielig hoor .... phoe. ik vin trouwens naar voetbal kijken saai, ik doe het haast nooit, natuurlijk wel naar nl, dan geef je ze steun :P.

Susa

ado denhaag, dat stelt toch niet zo veel voor? vergeleken met de anderen.

bob

fc gronigen ook niet maar die zijn slechter als ado den haag
dus fc groningen stelt minder voor ado den haag

Lies

fc Groningen is gwn prut :P whaha en neej ik steun niet de voetbalclub van waar ik vandaan kom, ik steun geen enkele voetbal club :P

jan

az staat hoger dan utrecht... qua motivatie worden hun kampioen.. en psv kon robben en kezman aaalitjd wel goed gebruiken

li-tje

Psv heeft nu ineens een paar goede aanvallers minder, ik zet mn geld nie op hun!

Ik

YES, AJAX HEEFT NIET DE MEESTE STEMMEN? ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

Monique

en dat mag niet ofzo ;)

ik wou voor AZ gaan.. maja :( ........
dead or life,, the difference is so big, the step so small

me

wie is dr noe voor AZ.

ajax is gewoon de beste.

Tinuzzz

PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV PSV
Ik ben op vakantie tot 20 augustus

li-tje

Tjah... PSV is nationaal kampioen gworden. Wat vinden jullie daar eigelijk van??
Ikzelf had t nie verw8, want hun allerbeste aanvallers gingen weg en k verw8e nie veel van al die nieuwe mensen. Maar de meeste van die aankopen bleken egt goed te zijn, kijk naar Gomes, Alex, Farfan enzo.
Maar ze hebben het wel verdiend, en vooral van Bommel gun ik het, want dit is zijn laatste seizoen bij PSV, hopelijk halen ze ook nog de finale van de Champions Legue!

Ik

nee maar ik vind dat de ME te zwak heeft opgetreden hor. ze hebben schilden; knuppels die 3 keer zo groot zijn als normale knuppels. ze hebben helmen en volledige bepakking. en nog lopen ze naar 8eren voor die domme hooligans.

li-tje

ze mogen van mij owk wel wat harder optreden orz!!

Lies

Ik heb vanmiddag ge voetbald.. zat met alleen jongens in team en hadden met 6-2 gewonnen :P