Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Shortgame 3 - België

Gestart door cchiel, juni 06, 2012, 22:36:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

Lies

Helaas onze mooie tekening is mislukt :'(

Marloes

Euphoriaaaaaaa. We're going up up up up!

Speciaal voor polt :-*

hillo

Ik kan al die spellen niet doen :(
6

poltergeist

toch houden we van je hoor hil

Marloes

Ik weet waarom Lennart zo inactief is, hihi

Marloes

Recensie Hunted

Wanneer mij de opdracht gegeven wordt een recensie te schrijven over een prachtige forumsoap zoals 'Hunted', hoef ik daar maar 3 seconden over na te denken. In de eerste seconde denk ik aan Levi, in de tweede aan herdersvriend en in de derde weet ik het zeker. Een forumsoap waarin deze personen voorkomen; daar moet ik wel 200 woorden over kunnen schrijven. Overigens komen deze personen in de rest van de recensie niet meer terug en scoor ik op het gebied van "het schrijven van een samenhangend verhaal" vast heel goed.

Laat ik even mijn geheugen opfrissen; het is immers alweer ruim 3 jaar geleden dat ik de tekstuele hoogstandjes van onze grote vriend Polt las. Een samenvatting zou niet misplaatst zijn. Maar bij een gebrek aan besluit ik het intro maar te lezen. Ook prima toch? Hij vertelt over hoe Hunted een verhaal is. Een verhaal met vele stuken: Een begin, een midden en een slot. Hoe wij slechts bij het begin van die reis zijn en dus ook moeten beginnen bij het begin. Het begon. Zo en niet anders. Moest ik de auteur van het verhaal beoordelen, zou ik zeggen dat dit een zeer typerend stukje tekst is. Denk bijvoorbeeld aan wereldberoemde stukken als "Het begin van het einde" en "Het einde van het begin".  Maar dat is niet waar het om draait in deze recensie.

Ondertussen zoek ik naar de passage waar mijn naam voor het eerst genoemd wordt. Mijn eerste uitspraak in deze forumsoap blijkt: "'Nog even Jorg! Loop nu toch eens een beetje door, als we straks naar Nederland moeten is het jouw schuld! Draag die rugzak nu eens in plaats van hem mee te sleuren!' te zijn. Ik doe mee aan Peking Express! Alleen dat al is een reden om van Hunted te houden.

Vervolgens ga ik op zoek naar de passage waar mijn naam voor het laatst wordt genoemd. 'Mooie viering, maar niet zo mooi als jij Marloes. Je straalt helemaal!' Danku, danku. Zegt genoeg toch? Alleen dat al is een reden om van Hunted te houden.

Een verhaal bestaat uit een een begin, een midden en een slot. Dit is het slot. Het schijnt dat je in een slot nog even herhaald wat het moraal van het verhaal was. Die was er eigenlijk geen. Maar wat ik wel kan zeggen: Ik hou van Hunted! ;D

hillo

Wow Marloes!

Meest nutteloze sIte: www.wikipedia.nl, vanwege de reden dat IEDEREEN 'm als bron gebruikt, maar je vervolgens moet faken dat je dat niet gedaan hebt.

EDIT: klopt het dat ik m'n geheime woord nog niet gehad heb Chiel?

cchiel

Inderdaad, Hilje.  ;D
Nu heb je hem.

cchiel

Polt: Ben je al uit de puzzel gekomen?
En wie heeft de bom?

Jullie hebben van mij het vereiste woord gekregen.
Die mag niemand raden.

Lies

Loes! Ik heb MSN 2009 gedownload :P Misschien doet ie t nu wel 8)

Lies

Citaat van: Lies op juni 08, 2012, 10:04:12 AM
Loes! Ik heb MSN 2009 gedownload :P Misschien doet ie t nu wel 8)

Misschien ook niet want na 1 minuut stopte het met werken :( Maar nu heb ik de nieuwe versie opnieuw gedownload misschien doet ie t nu wel :P

Marloes

Citaat van: Lies op juni 08, 2012, 10:17:45 AM
Misschien ook niet want na 1 minuut stopte het met werken :( Maar nu heb ik de nieuwe versie opnieuw gedownload misschien doet ie t nu wel :P
:'(

hillo

Lies

Citaat van: Marloes op juni 07, 2012, 23:41:26 PM
Ik weet waarom Lennart zo inactief is, hihi

vertel ::drama::

Ulysses

Vanaf mijn stageschool geef ik de bom aan Polt
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."