Nieuws:

Vergeet niet te stemmen op de vraag van de week!

Hoofdmenu

Shortgame 3 - België

Gestart door cchiel, juni 06, 2012, 22:36:45 PM

Vorige topic - Volgende topic

Lies

en meer en meer en meer berichtjes voor Chiel om te checken...

poltergeist

Ulysses

Citaat van: Ulysses op juni 10, 2012, 14:16:18 PM
Ik negeer hem ja, dit is gewoon ultieme luiheid van chiel, ik maak tussen mijn tentamens leren hier ook tijd voor..

Mijn woord had trouwens ook wel horoscoop kunnen zijn.. ::drama::

Misschien was het toch Acupunctuur  ::)
"If God is watching us, the least we can do is be entertaining."

Lies

Dat was mijn idee nou ook!

allememagisch! ik deed ctrl B en dat werkt ook nog!

Ulysses

Citaat van: Ulysses op juni 10, 2012, 16:12:28 PM
Misschien was het toch Acupunctuur  ::)

Of had het iets te doen met paranormale geneeswijzen..?

Citaat van: Lies op juni 10, 2012, 16:13:17 PM
Dat was mijn idee nou ook!

allememagisch! ik deed ctrl B en dat werkt ook nog!

Ctrl B???

Lies

Citaat van: Ulysses op juni 10, 2012, 16:17:47 PM

Ctrl B???

Ja of wist iedereen, behalve ik, dat al dat dan de tekst ook big wordt? ::drama::

hillo

Citaat van: Sjors op juni 07, 2012, 01:53:18 AM
30

Citaat van: hillo op juni 07, 2012, 01:57:03 AM
Kaching!

Bom naar Lenny!

In 24 uur at ik: uiensoep, Burrito met vlees, bonen en salade en een colaatje, vanochtend twee broodjes met ei en een fruitsalade, 's middags 2 appels en 2 yoghurtjes en ik dronk over de hele dag iets minder dan 1,5 liter water
Citaat van: hillo op juni 08, 2012, 01:50:06 AM
Wow Marloes!

Meest nutteloze sIte: www.wikipedia.nl, vanwege de reden dat IEDEREEN 'm als bron gebruikt, maar je vervolgens moet faken dat je dat niet gedaan hebt.

EDIT: klopt het dat ik m'n geheime woord nog niet gehad heb Chiel?
Citaat van: hillo op juni 09, 2012, 05:01:53 AM
Loes subjectief
Lies fiets :P
Polt zier

Hot Forum: daar kan je mee thuis komen!
Zo voelt het immers na al die verloren jaren nog steeds...

Oh en thanks Loes, ik kopieer jouw tekst want mijn woord staat daar ook in ;D (jep ik las hem helemaal, tijd in overvloed hier in Ecuador!)
Citaat van: Marloes op juni 08, 2012, 18:01:46 PM
Ja hoor, krijg ik een PM van Chiel met een onmogelijk woord ::drama::. Aangezien ik dit weekend niet tot weinig online zal zijn, moet ik dat woord wel in dit bericht plaatsen. Of is dit slechts een afleiding? Of het nu gaat om een spinazie etend varken, een tafeltennis wedstrijd waarvan het pingpongballetje verloren is of een ballon die opstijgt vanwege de ingespoten helium, het blijft een raar woord. Misschien heeft het wel iets te maken met de kerstman die gratis ontbijtkoek weggeeft, de paashaas die zijn paaseieren kwijt is of de de grote boze wolf die niet meer weet of grootmoeder nog in leven is. Het is alsof je poker speelt zonder pokerfiches, bingo zonder bingobal of ... voetbal zonder voetbal. De angst, waanzin en ironie vliegt je om de oren, terwijl tegelijkertijd de euforie en blijdschap hoogtij viert. Hoe dan ook, het woord blijft een woord. Alles werd uit de kast gehaald, op de snelweg vloog men elke snelheidscontrole voorbij, het protocol bleeft thuis. Men mag van geluk spreken dat er geen bezoek aan het ziekenhuis is gebracht. Objectief gezien, wat zeg ik? Subjectief gezien is er geen sprake van een wetsovertreding. Tevens vind ik alle personen die deze tekst nog steeds aan het lezen zijn spel zonder grenzen waardig. Het is begrijpelijk als mensen afhaken. Zeker als je zomaar ineens random woorden als kuiken, duikbril, parachute, ooievaar en kikker erin gooit. Dat wil overigens niet zeggen dat woorden als tractor, snelheidslimiet, verkeersbord en triggerfinger overbodig zijn. Maar je moet wat. Ik zou nog wel even door kunnen gaan met het gooien van random woorden als Google, Facebook, rijbewijs en peer. Hoewel een appel ook wel lekker is. Het zou ongeloofwaardig worden. En niemand houdt van verhalen die eigenlijk helemaal nergens op slaan. De jeugd van tegenwoordig... Dankjewel voor je aandacht en mocht je dit helemaal gelezen hebben. Respect!

Citaat van: hillo op juni 09, 2012, 05:26:48 AM
Rood:Sjors, Polt!
Blauw: Marloes, Hilje
Geel: Lennart
Pimpelpaars met een goud randje: Elise

Beat it Loesje ;D

Oh en ik verander m'n getal in 7, want 6 zou ook 9 zijn dus dat zal wel niet.

Het eitje gaat helaas niet lukken hier en hunted moet ik nog even kijken want 200 woorden is veel zonder computer of word ;D Daarbij heb ik door allemaal tours een flink tekort aan tijd...

Oja en m'n 9gag: http:/m.9gag.com/gag/4426874 (ik kan alleen de mobiele link krijgen, weet niet of die te zien is op comp? Heb deze maar gekozen omdat ik chronische hoofdpijn krijg van dat 9gag en ik m'n tijd daar niet langer wou doorbrengen ;D )
Citaat van: hillo op juni 10, 2012, 13:56:08 PM
Chronisch ja?
Citaat van: hillo op juni 10, 2012, 16:30:00 PM
Genialiteit hoor die opdracht, al word ik er een beetje panisch van, objectief gezien. Nou, groeten vanuit de ambassade!
30

hillo

Genialiteit hoor die opdracht, al word ik er een beetje panisch van, objectief gezien. Nou, groeten vanuit de ambassade!
30

Ulysses

Citaat van: Lies op juni 10, 2012, 16:19:08 PM
Ja of wist iedereen, behalve ik, dat al dat dan de tekst ook big wordt? ::drama::
Citaat van: Ulysses op juni 10, 2012, 16:17:47 PM

Control b is nieuw voor mij..

Homeopathie is trouwens ook wel een mooie..

Ulysses

32

Sowieso is het leuk dat je je verboden woord dan moet herhalen/hij moet in je verzamelpost.. Valt totaal niet op.. XD =P

Maar Hil, waarom geef jij toe aan de luiheid van Chiel?

Marloes

Tiramisu? Ctrl B kende ik ook nog niet! :-\

Marloes

Citaat van: Ulysses op juni 10, 2012, 16:32:14 PM
Sowieso is het leuk dat je je verboden woord dan moet herhalen/hij moet in je verzamelpost.. Valt totaal niet op.. XD =P

Hahaha inderdaad  8)

Ulysses

Lies

Citaat van: Lies op juni 10, 2012, 14:25:55 PM
Same here

35

30

Citaat van: Ulysses op juni 10, 2012, 16:32:14 PM

Gaan we omlaag bieden? ::drama::

Ulysses