Nieuws:

Beng ook eens een bezoekje in het altijd gezellige Hotforum café

Hoofdmenu

Mol Online Bar: "De Saboteur"

Gestart door Sjors, oktober 28, 2004, 20:45:53 PM

Vorige topic - Volgende topic

Susa

feil allemaal hoor ;), uhm jah ik was de mol maar dat is nu wel duidelijk :P

li-tje

Kan gebeuren eej!! Mar tog: IK HEB GEWONNEN!!!! Geef me mar nog een 7up please. Kheb nou geld zat, duzz iedereen een rondje!!!

li-tje

Kmoet gaan, laterzzz :-* 2 every1

*loop wagelend ieder1 langs voor een hand*
*laterzzz, struikeld over dezelfde drempel als elise, en loop dronken tegen de deur er 8er op*

*I'm the champion, zingend over straat*

Susa

Lies

*Elise speelde net een kaartspel tegen Jos en is nu mijnen aan het vegen met Robert
Terwijl de schomakers de verdiering weg halen*

Elise vraagt aan susa: Blijft het Caf? open of zal het worden gesloten?

Susa

geen idee, we hadden de opdracht toch nog gehaald :P, ikw eet niet egt waarom ik wilde dat hij slaagde maar als iets van goedmakertje ofzo :P

Lies

achja, mensen mislijden is gewoon leuk :)

Susa

cker ! ik wilde ook heel graag de mol zijn :), en lianda denkt dat ik express 2 weken ben weggebleven nou egt neit hoor!! ik vind een bar wel leuk!!  :P

Lies

Ik wilde de mol ook wel zijn, toen Lianda mij vertelde van dit spel, ging ik chatten met dr toen ik de vragenlijst invulde, ze zweeerde dat ze de mol nooit zou willen zijn, dus heb nooit op haar gestemd :P maar ze vroeg het ook aan mij, of ik de mol wilde zijn, ik zei zoe uhm ik weet het niet, maar wou het ook wel. Moest ook hard laggen toen ik hoorde dat een paar op mij hadden gestemd omdat ze dachten dat ik de mol was moest ik ook erg lachen. En liet ook expres dingen mislukken enzo was wel leuk :)

Lies

Elise zegt: Ik ga, Heb net gewonnen van Robert met mijnenveger, dus een rondje van mij voor iedereen die nog op de late avond wat wil drinken.

*elise zwaait en gaat, en neemt een grote sprong over de drempel, en verlaat het caf? al zingend *

wicky the viking

Klopt helemaal Elise je hebt gisteravond van mij gewonnen .
en het is je echt van harte gegund sinds dat ik vorige week zaterdag praktisch de hele dag van je gewonnen had  ;D

Maar vergeet niet dat we gisteravond 2 potjes hebben gespeeld !  ;)

gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Lies

Mja das waar je hebt er ook een gewonnen :P
Ik ben nu bezig met Frans, moet een plaatje cvan een hond zoeken en die omschrijven...iemand die wil helpen? :P

wicky the viking

Citaat van: BlackGirl29Eli op oktober 30, 2004, 22:09:49 PM
*Elise speelde net een kaartspel tegen Jos en is nu mijnen aan het vegen met Robert
Terwijl de schomakers de verdiering weg halen*

Elise vraagt aan susa: Blijft het Caf? open of zal het worden gesloten?

Ik ben bang dat het gesloten zal gaan worden .  :-X
Ik hoorde uit betrouwbare bron dat ze hier geen tap vergunning hebben   :'(

en eentje aanvragen , met al die gemeentelijke rompslomp ...
daar zullen ze wel niet aan beginnen .

gr.
Robert
Rare Jongens ,
Die Romeinen

Lies

Jammer, dat het zal sluiten, nou moeten we bij de groenteboer afspreken :P

Sjors